سرویس امنیتی فدرال روسیه از کشف عملیات اطلاعاتی آمریکا از طریق تلفن های اپل خبر داد

© Sputnik / Natalia Seliverstova /  مراجعه به بانک تصاویر مسدود شدن اپل اپلیکیشن های مالی ایرانی توسط اپل
مسدود شدن اپل اپلیکیشن های مالی ایرانی  توسط اپل - اسپوتنیک ایران  , 1920, 01.06.2023
اشتراک
سرویس امنیتی اف اس ب عملیات اطلاعاتی ایالات متحده را از طریق یک برنامه ویروسی در دستگاه های تلفن همراه اپل کشف کرد.
به گزارش اسپوتنیک، سرویس امنیت فدرال روسیه، یک عملیات اطلاعاتی توسط آژانس های اطلاعاتی آمریکا با استفاده از دستگاه های تلفن همراه اپل (ایالات متحده آمریکا) را کشف کردند.
در راستای تضمین امنیت زیرساخت های مخابراتی روسیه، ناهنجاری هایی شناسایی شد که این پیام فقط مختص کاربران تلفن های همراه اپل است و به دلیل عملکرد نرم افزار مخرب ناشناخته که باعث آسیب پذیری های نرم افزار ارائه شده توسط سازندهمی شود.
در بیانیه سرویس امنیت فدرال روسیه آمده : مشخص شده است که چندین هزار دستگاه تلفن از این برند آلوده شده است. همزمان علاوه بر مشترکان داخلی، شماره های خارجی و مشترکین استفاده کننده از سیم کارت های ثبت شده در نمایندگی ها و سفارتخانه های روسیه از جمله کشورهای عضو شوروی سابق، کشورهای عضو ناتو، اسرائیل ، سوریه و چین نیز مشاهده شده است .
بنابراین، اطلاعات دریافتی توسط سرویس‌های اطلاعاتی روسیه، گواه همکاری نزدیک شرکت آمریکایی اپل با سرویس اطلاعاتی ملی، به‌ویژه آژانس امنیت ملی آمریکا است و گویای این است که سیاست اعلام‌شده برای اطمینان از حفظ حریم خصوصی اطلاعات شخصی کاربران اپل واقعیت ندارد.
اف اس ب در بیانیه ای اعلام کرد: این شرکت به سرویس های اطلاعاتی ایالات متحده فرصت های گسترده ای را برای کنترل هر شخص مورد علاقه کاخ سفید، از جمله شرکای آنها در فعالیت های ضد روسی و شهروندان خود ارائه می دهد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала