در آمریکا میگویند که موجودات فرازمینی در بین ما هستند

© Depositphotos.com / Elen7475تعداد تقریبی موجودات فضایی در کهکشان راه شیری چقدر است؟
تعداد تقریبی موجودات فضایی در کهکشان راه شیری چقدر است؟ - اسپوتنیک ایران  , 1920, 31.05.2023
اشتراک
در ایالات متحده به یک نتیجه غیر منتظره در مورد موجودات فرازمینی رسیدند و نولان پروفسور استنفورد از بازدید و حضور بیگانگان در زمین گزارش داد.
به گزارش اسپوتنیک، هری نولان، استاد دانشگاه استنفورد، در یک کنفرانس موضوعی اخیر در نیویورک، گفت که بیگانگان از زمین دیدن کرده اند و در حال حاضر اینجا هستند.
به گفته این دانشمند، احتمال اینکه موجودات فضایی از سیاره ما دیدن کرده باشند صد درصد است. اوگفت که مردم قبلاً با بیگانگان ملاقات داشته اند.همانند قبایل آمریکای جنوبی که برای اولین بار کشتی های اسپانیایی را دیدند، متوجه هیچ چیز غیرعادی در آنها نشدند.
آنها ظاهر می شوند و می گویند: "چند نفر از شما آنقدر باهوش هستید که بدانید به چه چیزی نگاه می کنید؟ آیا می توانید آنچه را که در شکل واقعی اش در مقابل شماست ببینید؟ آیا نوسان داده های غیرعادی می بینید؟
این پروفسور گفت که در جلسات استماع حیات فرازمینی در کنگره ایالات متحده شرکت کرده است و همچنین افرادی را می شناسد که در برنامه های مهندسی معکوس برای هواپیماهای سرنگون شده دخیل هستند. به عقیده او، حتی بخش کوچکی از دانش به دست آمده در نتیجه این مطالعات می تواند منجر به یک انقلاب فنی واقعی شود.
سیا نولان را در تحقیق درباره "سندرم هاوانا" و همچنین در تجزیه و تحلیل مواد "احتمالاً به جا مانده از بشقاب پرنده ها" مشارکت داده است. اظهارات او در بحبوحه علاقه مجدد به ایالات متحده در جستجوی حیات فرازمینی بیان شد. بنابراین، گروهی از دانشمندان دانشگاه کالیفرنیا این فرضیه را مطرح کردند که بیگانگان می توانند در اوایل سال 2029 با زمین تماس برقرار کنند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала