حمله پهپادها به دو ساختمان مسکونی در مسکو+ فیلم

© Sputnik /  مراجعه به بانک تصاویر Сотрудники экстренных служб работают у жилого дома, пострадавшего в результате атаки беспилотника
Сотрудники экстренных служб работают у жилого дома, пострадавшего в результате атаки беспилотника - اسپوتنیک ایران  , 1920, 30.05.2023
اشتراک
هواپیماهای بدون سرنشین به دو ساختمان مسکونی در مسکو برخورد کردند.
به گزارش اسپوتنیک، یکی از نمایندگان خدمات اورژانس اطلاع داد که هواپیماهای بدون سرنشین به دو ساختمان مسکونی در مسکو برخورد کردند: یکی در خیابان پروفسایوزنایا، دیگری در خیابان اطلسوا در نیو مسکو، هیچکس آسیب ندیده است.
وی در ادامه افزود: "پهپاد به طبقات بالایی یک ساختمان مسکونی در خیابان پروفسایوزنایا 98 برخورد کرد. نما و شیشه خانه‌ها آسیب دید. تلفات جانی برجای نمانده است".
وی تصریح کرد که همین حادثه در یک ساختمان مسکونی 24 طبقه در خیابان اطلسوا در منطقه اداری نووموسکوفسکی رخ داده است.
علاوه بر این، خبرنگار اسپوتنیک در کراسنوگورسک (پاوشینسکایا پویما) صدایی شبیه به یک انفجار شنید که بیشتر مثل صدای رعد و برق بود.
به گفته خبرنگار دیگری، پهپاد همچنین می توانست به ساختمانی در خیابان لنینسکی برخورد کند، خدمات اضطراری به آنجا رسیدند و ساکنان به خیابان رفتند. در خیابان لنینسکی مسکو، یک پهپاد با سه وسیله انفجاری به یک ساختمان 30 طبقه برخورد کرد.
سرگئی سابیانین، شهردار مسکو از مردم خواست که فقط به منابع رسمی اعتماد کنند و اطلاعات تایید نشده را منتشر نکنند.
وی تاکید کرد: تمامی نیروهای اورژانس در محل حادثه حضور دارند و در اثر حمله پهپاد هیچ مصدوم جدی وجود ندارد. امروز صبح، ساکنان برخی از مناطق منطقه مسکو می توانستند صدایی شبیه انفجار را بشنوند، این صدای کار دفاع هوایی ما است.
بخشدار منطقه جنوب غربی مسکو گفت که ساکنان سه ورودی خانه در یاابن پروفسایوزنایا تخلیه شدند.
به نوبه خود، آندری وروبیوف، فرماندار منطقه مسکو گفت که پدافند هوایی چندین پهپاد را در این منطقه سرنگون کرد. وی از مردم این منطقه خواست آرامش خود را حفظ کنند.
آندری وروبیوف، فرماندار منطقه "حومه مسکو": امروز صبح، ساکنان برخی از مناطق حومه مسکو ممکن است صداهای انفجار شنیده باشند که مربوط به فعالیت پدافند هوایی است. چندین پهپاد در نزدیکی مسکو سرنگون شدند. سرگئی سابیانین، شهردار مسکو: به دلایل امنیتی، در حین کار نیروهای اورژانس، اقداماتی برای تخلیه ساکنان چندین ورودی دو خانه که بر اثر سقوط پهپاد آسیب دیده بودند، انجام شد. بلافاصله پس از پایان کار نیروهای خدمات ویژه، ساکنان می‌توانند به آپارتمان های خود بازگردند.
بر اساس پردازش داده ها، حدود 25 پهپاد در حمله صبحگاهی شرکت کردند: طبق اطلاعات منابع، اکثر آنها توسط نیروهای پدافند هوایی در منطقه مسکو سرنگون شدند، برخی از پهپادها روی درختان و سیم ها گیر افتادند، زیرا آنها در ارتفاع بسیار پایین پرواز می کردند.
تکمیل می شود...
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала