لاوروف وضعیت کوزوو را با یک انفجار بزرگ مقایسه کرد+ویدئو

© Sputnik / The Ministry of Foreign Affairs of the Russian Federation /  مراجعه به بانک تصاویر لاوروف وضعیت کوزوو را با یک انفجار بزرگ مقایسه کرد+ویدئو
لاوروف وضعیت کوزوو را با یک انفجار بزرگ مقایسه کرد+ویدئو - اسپوتنیک ایران  , 1920, 29.05.2023
اشتراک
لاوروف گفت که با توجه به وضعیت کوزوو، انفجار بزرگی در اروپا در حال وقوع است.
به گزارش اسپوتنیک، سرگی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه گفت: وضعیت تشدید درگیری بین صربستان و کوزوو نگران کننده بوده و به نظر می رسد که یک انفجار بزرگ در مرکز اروپا در حال وقوع است.
لاوروف افزود: انفجار بزرگی در مرکز اروپا در حال وقوع است. درست در جایی که در سال 1999 ناتو با نقض تمام اصول قابل تصور قانون نهایی هلسینکی و اسناد سازمان امنیت و همکاری اروپا به یوگسلاوی حمله کرد. وضعیت نگران کننده است، اما غرب مسیری را برای انقیاد کامل هر کسی که به نحوی نظر خود را بیان می کند تعیین کرده است. این یک بار دیگر تاکید می کند که آنچه امروز در جهان اتفاق می افتد ماهیت ژئوپلیتیکی دارد و نیاز به راه حل ژئوپلیتیکی است که اگر از اروپا صحبت کنیم، امنیت غیرقابل تقسیم برابر برای همه کشورها فراهم کند و این بدان معناست که هیچ بلوکی از جمله ناتو، حق ندارد ادعای تسلط بر این بخش از جهان را داشته باشد.
میلوش ووچویچ، وزیر دفاع صربستان، روز یکشنبه گفت که تنش ها در کوزوو به حداکثر رسیده است و ممکن است به یک درگیری مسلحانه تبدیل شود.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала