رای دهندگان عجیب و غریب در ترکیه، سوژه رسانه‌ها شدند + عکس و ویدئو

© AP PhotoВо время голосования на избирательном участке в Стамбуле, Турция
Во время голосования на избирательном участке в Стамбуле, Турция - اسپوتنیک ایران  , 1920, 28.05.2023
اشتراک
در ترکیه یک زن درحال معروف شدن می باشد که با یک بره به حوزه رای گیری آمد.
به گزارش اسپوتنیک، زنی که با گوسفند خود که یک لباس بافتنی به تن داشت در شهر استانبول ترکیه به حوزه رای گیری رفته بود در حال معروف شدن در رسانه های محلی می باشد که دور دوم انتخابات ریاست جمهوری در این کشور را پوشش می دهند.
دور دوم انتخابات ریاست جمهوری در ترکیه روز یکشنبه از ساعت 8:00 صبح به وقت محلی آغاز شده است، رای گیری تا ساعت 17:00 ادامه خواهد داشت. رجب طیب اردوغان رئیس جمهور کنونی و کاندیدای بلوک اپوزسیون کیلیچداراوغلو برای دستیابی به این کرسی در حال رقابت می باشند.
روزنامه ملیت در این خصوص می نویسد: "زنی از ساریرا (منطقه ای در استانبول) رای خود را به صندوق انداخت که با بره خود که لباسی بافتنی را تن آن کرده بود، به حوزه رای گیری رفت. وی در حال حاضر پرطرفدار ترین فرد در رسانه های جمعی می باشد".
نظیم جهان که در اسنیورته زندگی می کند با طوطی خود با لباس دوران امپراتوی عثمانی برای رای گیری رفت.
این نشریه می نویسد: "طوطی در مرکز توجه شهروندان و کارکنان کمیسیون انتخابات قرار داشت. زمانی که وی پاکت رای خود را به همراه طوطی اش که پاشا نام دارد به صندوق رای انداخت، افراد دور و بر با علاقه طوطی را زیر نظر داشتند".
در استان دوزجه ترکیه، زوج اسماعیل چوبان (24 ساله) و اوزگه چوبان (23 ساله) در لباس عروس و داماد رای خود را به صندوق رای انداختند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала