Agencia de noticias Sputnik - اسپوتنیک ایران  , 1920
چندرسانه ای
چند رسانه ای - گزارش تصویری، کاریکاتور و داده نمای در موضوعات مختلف را در بخش چند رسانه ای خبرگزاری اسپوتنیک ایران ببینید

کشتی ایوان خورس به نقطه استقرار دائمی خود در سواستوپل بازگشت + ویدئو

© Sputnik / Alexander Galperin /  مراجعه به بانک تصاویر کشتی ایوان خورس ناوگان دریای سیاه
کشتی ایوان خورس ناوگان دریای سیاه  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 26.05.2023
اشتراک
وزارت دفاع: کشتی شناسایی "ایوان خورس" برای تکمیل تجهیزات وارد سواستوپل شد.
به گزارش اسپوتنیک، ناو شناسایی "ایوان خورس" که حمله قایق های بدون سرنشین نیروی دریایی اوکراین را دفع کرد، وارد سواستوپل شد.
در کانال تلگرامی این وزارتخانه آمده است: "خدمه ایوان خورس ناوگان دریای سیاه، انتقال برنامه ریزی شده از منطقه عملیاتی به نقطه استقرار دائمی سواستوپل را تکمیل کردند. در سواستوپل، کشتی ذخایرمهمات را دوباره پر می کند و پس از آن به انجام وظایف خود ادامه می دهد.
از اواخر ماه آوریل، ایوان خورس ایمنی خطوط لوله گاز ترکیش استریم و بلو استریم را در منطقه انحصاری اقتصادی ترکیه تضمین کرده و همچنین وضعیت دریایی در بخش جنوب غربی دریای سیاه را برای حمل و نقل به عنوان بخشی از تضمین معاملات غلات زیر نظر گرفته است.
روز چهارشنبه در 140 کیلومتری شمال شرق تنگه بسفر، این کشتی مورد حمله سه قایق تندرو بدون سرنشین اوکراینی قرار گرفت. خدمه شناسایی آنها را از برجک های مسلسل معمولی 14.5 میلی متری منهدم کردند. ایوان خورس ، یک کشتی شناسایی متوسط ​​پروژه 18280 است که برای برقراری ارتباط و کنترل ناوگان، انجام اطلاعات الکترونیکی و انجام جنگ الکترونیک طراحی شده است.
چگالی آن حدود چهار هزار تن و طول آن حدود 100 متر است. برد کروز بیش از هشت هزار مایل دریایی است که در سال 2018 در ناوگان دریای سیاه پیوسته است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала