فرمانده کل ارتش ایران: نابودی کانون خانواده اصلی ترین هدف دشمنان است

© IRNA سرلشگر سیدعبدالرحیم موسوی
 سرلشگر سیدعبدالرحیم موسوی - اسپوتنیک ایران  , 1920, 25.05.2023
اشتراک
فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: تهی کردن جامعه از فرهنگ ایرانی – اسلامی و نابودی کانون خانواده، مهمترین هدف دشمنان و خطرناک‌ترین توطئه آنها است.
به گزارش اسپوتنیک و به نقل از مهر، امیر سرلشگر سیدعبدالرحیم موسوی، فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران پیش از ظهر امروز پنجشنبه در آئین گرامیداشت چهارم خرداد روز مقاومت و پایداری، روز دزفول که با حضور مردم و مسئولان در حسینیه ثارالله دزفول برگزار شد، ضمن تبریک ایام مبارک دهه کرامت، اظهار کرد: چهارم خرداد، روز مقاومت و پایداری مردم دزفول است و تقویم جمهوری اسلامی ایران که پر از روزهای بزرگ است به اینکه یک برگش به نام روز دزفول مزین شده افتخار خواهد کرد.
سرلشگر موسوی با بیان اینکه مقاومت مردم ایران در برابر استبداد داخلی و استعمار خارجی در جای جای این سرزمین مشهود است، ادامه داد: مقاومت در برابر تهاجم نظامی بیگانگان، در برابر قراردادهای تحمیلی، مقاومت در برابر شبیخون فرهنگی و تحریم‌های ظالمانه اوراق پرافتخار کارنامه ملت ایران در دوران حیات طیبه انقلاب اسلامی هستند.
فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: دشمنان ایران و نظام و انقلاب که با تقابل با انقلاب و ملت بزرگ ایران همه عرصه‌ها را آزمایش کرده و به نتیجه نرسیده‌اند، امروز به دنبال بی ثبات سازی از طریق فشارهای اقتصادی و مهم‌تر از آن در صدد تحریک نسبت به زیرپا گذاشتن احکام الهی است لذا ما باید بیش از گذشته هوشیار باشیم.
سرلشگر موسوی بیان کرد: دشمن هرگز دلسوز مردان و زنان و جوانان ما نیست، دشمن حتی هرگز نگران حقوق بشر و مردم سالاری در هیچ کشوری در دنیا نیست بلکه صرفاً به دنبال مطامع خاص خود بوده و این واژه‌های دهن پرکن و ظاهرفریب تنها دست آویزی برای اهداف پلید دشمنان این آب و خاک است.
سرلشگر موسوی، خانواده را از اهداف اصلی دشمنان انقلاب دانست و گفت: در کشورهای غربی نظام خانواده از بین رفته و به همین دلیل مشکلات اجتماعی و روحی متعددی برای نسل امروز در غرب به وجود آمده است. دشمن بسیاری از کشورهای اسلامی را با روش تهی کردن از فرهنگ دینی و ملی به سلطه درآورده و امروز با ترویج سبک زندگی غربی و تضعیف فرهنگ اسلامی ایرانی به دنبال کار مشابه در ایران است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала