گزارش و تحلیل

شرکت های ایرانی باید آگاهانه و قانونی وارد بازار روسیه شوند +‌ ویدئو

© Sputnik / Alexey Maishev /  مراجعه به بانک تصاویر شرکت های ایرانی برای حضور در بازار روسیه باید آگاهانه و قانونی وارد شوند
شرکت های ایرانی برای حضور در بازار روسیه باید آگاهانه و قانونی وارد شوند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 22.05.2023
اشتراک
مجمع بین المللی اقتصادی "روسیه - جهان اسلام: مجمع کازان" از سال 2009 در پایتخت تاتارستان برگزار می شود و بستری برای تقویت روابط تجاری، اقتصادی، علمی، فنی، اجتماعی و فرهنگی بین روسیه و کشورهای عضو سازمان اسلامی است.
شرکت های ایرانی نیز در این نمایشگاه حضور پررنگی داشتند.
مسعود توتونچیان عضو هیأت مدیره و مدیر عامل شرکت صنایع غذایی سحر در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار اسپوتنیک در همایش کازان ضمن اشاره به حضور ده ساله این شرکت در بازار روسیه بیان داشت که بازار هدف این شرکت تمامی شهرهای روسیه است اما محصولات حلال در استان های مسلمان نشین روسیه از طرفداران خاص خود برخورداراست. وی همچنین از تلاش شرکت سحر برای نزدیک کردن این محصولات به ذائقه و سلیقه مردم روسیه به منظور صادرات گسترده تر گفت.
وی افزود: توصیه من به شرکت های علاقه مند به ورود در بازار روسیه این است که حتما از راه های قانونی و با آگاهی کامل شروع کنند. در این زمینه اطلاعات لازم را جمع آوری کنند.
علیرضا جعفری مجری پاوین های ایران در نمایشگاه های روسیه نیز به نوبه خود در خصوص توجه شرکت های ایرانی به نمایشگاه حلال گفت و به حضور پررنگ شرکت های بزرگ ایرانی را در کنار کشورهای مسلمان دیگر مانند ترکیه و ازبکستان، عربستان و امارات اشاره کرد. وی همچنین حضور در نمایشگاه های معتبر و ماندگاری در بازار روسیه را از شرایط موفقیت در این بازار نام برد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала