- اسپوتنیک ایران  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه در تاریخ 24 فوریه عملیات ویژه در اوکراین را آغاز کرد. ولادیمیر پوتین هدف از این عملیات را "حمایت از مردمی خواند که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند."

رهگیری موشک آمریکایی هیمارس توسط پدافند هوایی روسیه + ویدئو

CC BY 2.0 / DVIDSHUB / Sgt. Christopher Gaylordسامانه موشکی آمریکایی هیمارس
سامانه موشکی آمریکایی هیمارس - اسپوتنیک ایران  , 1920, 19.05.2023
اشتراک
تصاویری از نحوه سرنگون کردن موشک آمریکایی هیمارس (HIMARS) توسط نیروهای پدافند هوایی روسیه در شب در استان زاپاروژیه در اختیار اسپوتنیک قرار گرفته است.
فرمانده گروه "یوژیکی" از گردان اسپانیول ارتش روسیه با علامت تماس "گوما" در مورد تصاویر ویدئویی گرفته شده با تصویربرداری حرارتی اظهار نظر کرد.
وی گفت: "ما مشاهده کردیم که HIMARS چگونه در منطقه استپنوگورسک استان زاپاروژیه کار می کرد – این سامانه موشکی را شلیک کرد که پدافند هوایی ما با دقت زیادی آن را ساقط کرد."
تصاویر انهدام موشک آمریکایی نشان می دهند که چگونه در شب یک جسم نورانی با سرعت زیاد بر فراز افق پرواز می کند ، جرقه هایی دیده می شوند ، پس از آن موشک مورد اصابت قرار گرفته و در آسمان منفجر می شود ، هدف از حرکت در مسیر قبلی متوقف می شود و تقریباً به صورت عمودی شروع به سقوط می کند.
پیش از این، "گوما" تصاویری از نحوه ردیابی حرکت نیروهای مسلح اوکراین از جمله پهپادها و پرسنل دشمن در منطقه زاپاروژیه توسط جنگنده های یگان خود به نمایش گذاشته بود.
دیروز یوگنی بالیتسکی سرپرست موقت استان زاپاروژیه اطلاع داده بود که نیروهای مسلح اوکراین تقریباً هر روز به زیرساخت‌ها، مدارس و تأسیسات کشاورزی در این منطقه ضربه می‌زنند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала