گفتگوی با مقامات بانک رفاه کارگران ایران در اجلاس بین‌المللی اقتصادی روسیه و جهان اسلام + ویدئو

© Sputnik / Maxim Blinov  /  مراجعه به بانک تصاویر سیزدهمین اجلاس بین المللی اقتصادی "روسیه - جهان اسلام: اجلاس کازان-۲۰۲۲"
سیزدهمین اجلاس بین المللی اقتصادی روسیه - جهان اسلام: اجلاس کازان-۲۰۲۲ - اسپوتنیک ایران  , 1920, 18.05.2023
اشتراک
خبرنگار اسپوتنیک در حاشیه اجلاس بین المللی اقتصادی جهان اسلام در شهر کازان روسیه با مقامات عالی رتبه بانک رفاه کارگران ایران گفتگویی داشت و علت حضور در این مجمع را جویا شد.
به گزارش خبرنگار اسپوتنیک، نجات امینی رئیس هیات مدیره بانک رفاه کارگران، گفت: با توجه به ظرفیت بالای تجاری بین دو کشور و توانمندی بانک رفاه که یکی از بانک های بزرگ ایران محسوب میشود که همواره در تلاش برای حمایت از فعالان اقتصادی کوچک و بزرگ و صادر کنندگان ایرانی هستیم قصد فراهم کردن امکان انتقال پول بین دو کشور را داریم.
نجات امینی همچنین در مورد امکان افتتاح شعبه بانک رفاه در روسیه اظهار داشت: بله در حال مطالعه و بررسی این موضوع هستیم. فعلا جمع بندی کاملی صورت نگرفته است. ممکن است این امر از طریقی یکی از بانک ها انجام شود.

درحاشیه همین مجمع نیز حمیدرضا فتحی بیرانوند عضو هیات مدیره بانک رفاه کارگران نیز در مورد حضور در این اجلاس بیان داشت: بانک رفاه بانک بزرگی است، که در ایران با فعالیین اقتصادی عملا تعامل دارد، ما بیش از ۲۰ میلیون مشتری داریم که خیلی از اینها فعالیین حوزه اقتصادی هستند.
بانک رفاه همواره با توجه به شعار ملی مهار تورم و رشد اقتصادی در راستای ماموریت خود برای حمایت از مشتری ها لازم دانست که در این اجلاس حضور داشته باشد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала