علی اصغر شالبافیان : به زودی مسیر پروازی تهران - کازان راه اندازی می شود + ویدئو

© Sputnikعلی‌اصغر شالبافیان، معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ایران
علی‌اصغر شالبافیان، معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ایران - اسپوتنیک ایران  , 1920, 18.05.2023
اشتراک
اختصاصی
هواپیمایی نوردویند پروازهای مستقیم کازان - تهران را راه اندازی می کند .
به گزارش اسپوتنیک، علی اصغر شالبافیان، معاون گردشگری ایران در گفت و گو با اسپوتنیک در همایش بین المللی "روسیه-جهان اسلام: اجلاس کازان 2023" بیان کرد که ، توافقی بین ایران و فدراسیون روسیه انجام شد که پروازهای کازان - تهران - کازان در هفته 2 بار و دائمی و نه تنها در فصل گردشگری انجام شود.
به گفته شالبافیان، اکنون یک گردشگر روسی می تواند به صورت انفرادی به ایران پرواز کند و در بدو ورود در فرودگاه ویزا بگیرد: این گزینه برای شهروندان روسیه ارائه شده است، این روش در فرودگاه بیش از 30 دقیقه طول نمی کشد.
در ادامه او افزود : در راستای ثبات و پیوستگی فعالیت این مسیر پروازی با شرکت ها و آژانس های مسافرتی روسیه از جمله شهر کازان مذاکراتی داشتیم برای کمک به دائمی بودن این مسیر پروازی تمام تلاش خود را میکنیم و هدف جذب اصحاب رسانه گردشگری و فرهنگی روسیه را داریم که توان بهتر معرفی کردن فرهنگ و پتانسیل گردشگری ایران را در روسیه داریم.

شالبفیان گفت : سازمان میراث فرهنگی و گردشگری ایران در ماه آینده میزبان آژانسهای مسافرتی روسیه و فعالین عرصه گردشگری از شهر کازان خواهد بود .

معاون گردشگری وزارت میراث‌ فرهنگی و گردشگری ایران همچنین از خبرگزاری های فعال در روسیه و ایران همچون اسپوتنیک خواستار معرفی صحیح وگسترش اطلاعات در مورد توانمندی های بالقوه صنعت گردشگری بین دو کشور شد.
ما قصد داریم پروازهای مستقیم تهران- سنپترزبورگ و حتی در صورت امکان پروازهای مستقیم دیگری به شهر های توریست پذیر ایران فراهم کنیم.
معاون گردشگری ایران همچنین گفت: فردا قرارداد مهمی بین فدراسیون روسیه و ایران با حضور نمایندگان وزارت توسعه اقتصادی فدراسیون روسیه و سازمان توسعه تجارت ایران امضا می شود. . این سند تعدادی از اقدامات را برای توسعه برنامه های گردشگری بین کشورها ارائه می کند.
اجلاس بین المللی روسیه – جهان اسلام  کازان - اسپوتنیک ایران  , 1920, 18.05.2023
چندرسانه ای
اجلاس بین المللی روسیه – جهان اسلام با حضور ایران گشایش یافت + ویدئو
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала