پوتین: سربازان روسی با "طرفداران واقعی نازیسم" در حال مبارزه هستند

© Sputnik / Pavel Bednyakov /  مراجعه به بانک تصاویر ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه
ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 17.05.2023
اشتراک
رئیس جمهور روسیه به یهودیان روسیه و همه کسانی که روز رستگاری و رهایی را جشن می گیرند تبریک گفت و اقزود ، امروز سربازان و فرماندهان روسیه در عملیات نظامی ویژه با طرفدران مستقیم نازیسم در حال جنگیدن هستند.
به گزارش اسپوتنیک، در پیام ولادیمیر پوتین که در وبسایت کرملین منتشر شد آمده است:" روز رستگاری و رهایی در تاریخ 9 مه 1945 است. طبق تقویم یهودیان 26 ایار بود. امسال "روز پیروزی یهودیان" در 17 می است. این یک جشن جوان می باشد که تنها 10 سال از آن می گذرد. اما در حال حاضر در جوامع یهودی در سراسر جهان گرامی داشته می شود".
در ادامه این پیام می آید:" امروز در روسیه و سایر کشورها، 26 ایار به عنوان روز رستگاری و رهایی جشن گرفته می شود. هم ما و هم نسل های آینده باید حقیقت تاریخی جنگ جهانی دوم را مقدس نگه داریم، بفهمیم هرگونه همدستی با ناسیونالیسم، یهودستیزی، بیگانه هراسی به چه پیامدهای مخربی منجر می شود. سربازان و فرماندهان ما در جریان عملیات نظامی ویژه با طرفداران و حامیان واقعی نازیسم در حال مبارزه هستند".
وی خاطرنشان کرد که که این تاریخ در تقویم مذهبی یهودیان جایگاه ویژه ای دارد و یادآور شاهکار سربازان ارتش سرخ و ارتش کشورهای متحد در ائتلاف ضد هیتلر است که یهودیان و دیگر مردمان را از شر نازیسم نجات دادند.
پوتین ابراز اطمینان کرد که جشن گسترده این روز باعث تقویت سنت های یهودیان روسیه و آموزش میهن پرستانه جوانان خواهد شد.
در ادامه پیام رئیس جمهور روسیه خاطرنشان می شود:" و البته محبت آمیزترین و صمیمانه ترین قدردانی را از جانبازان عزیز، سربازان خط مقدم و کارکنان جبهه های داخلی کشورمان داشته و برای شما آرزوی موفقیت، سلامتی و بهروزی دارم".
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала