توپ های جدید ضد تانک به سربازان روسیه تحویل داده می شود + جزئیات

© Sputnik / Evgeny Biyatov /  مراجعه به بانک تصاویر توپ های جدید ضد تانک به سربازان روسیه تحویل داده می شود
توپ های جدید ضد تانک به سربازان روسیه تحویل داده می شود - اسپوتنیک ایران  , 1920, 17.05.2023
اشتراک
تحویل توپ های ضدتانک خودکششی مدرن 2C25M به نیروهای مسلح روسیه ممکن است در سال 2024 آغاز شود.
به گزارش اسپوتنیک، شرکت روسی "کورگانماشزاود" (Kurganmashzavod) اعلام کرد: در صورت اتخاذ تصمیمات مناسب توسط وزارت دفاع روسیه، تحویل این ماشین ها به نیروهای مسلح در سال 2024 آغاز می شود.
سرویس مطبوعاتی این کارخانه تصریح کرد که اسناد طراحی اکنون در حال تنظیم و آماده سازی برای ارائه به کمیسیون نهادها است که قرار است در مورد مناسب بودن این تسلیحات برای تولید انبوه تصمیم گیری کرده و آن را برای تصویب توصیه کند.
به موازات آن، همانطور که قبلاً گزارش شده بود، آماده سازی برای شروع تولید سریال توپ های خودکششی 125 میلی متری 2S25M در حال انجام است.
نشنال اینترست: تانک روسی با دیدی بیش از حد افق - اسپوتنیک ایران  , 1920, 14.05.2023
"کابوس"؛ توصیف سربازان اوکراینی از تانک های روسی
توپ 2S25M توسط شرکت VMK VGTZ LLC (یکی از شرکت های تابعه Kurganmashzavod) در شهر ولگوگراد بر اساس توپ ضد تانک خودکششی 2S25 Sprut-SD اسپروت ـ اس دی 2 (S25 Sprut-SD) با یکپارچگی در اجزا و مجموعه ها و همراه با شاسی وسیله نقلیه جنگی نیروهای هوابرد با مارک BMD-4M ساخته شده است.
آزمایشات دولتی دستگاه جدید در اوت 2022 با موفقیت به پایان رسید. 2S25M کیفیت شناوری خوبی و قابلیت حمل و نقل دریایی را در هنگام آزمایشات در دریای سیاه نشان داد. این اسلحه از جمله آزمایشات دریایی را به میزان هشت هزار کیلومتر گذراند و آزمایشات شلیک در کل دوره آزمایشات دولتی در هر مرحله انجام شد.
این دستگاه دارای وزن رزمی 18 تن و قادر به حرکت با سرعت 70 کیلومتر در ساعت در خشکی و تا 10 کیلومتر در ساعت در آب است. 2S25M مجهز به جدیدترین سیستم کنترل آتش و یک توپ 125 میلی متری قدرتمند بوده و پرتابگر موشک هدایت شونده که به آن اجازه می دهد تا تمام تانک های اصلی مدرن جهان را مورد اصابت قرار دهد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала