بلاروس سامانه‌های دفاع هوایی و هواپیماهای سوخو30 روسیه را دریافت خواهد کرد

© Sputnik / Ilya Pitalev /  مراجعه به بانک تصاویر Закрытие международного авиационно-космического салона МАКС-2019
Закрытие международного авиационно-космического салона МАКС-2019 - اسپوتنیک ایران  , 1920, 15.05.2023
اشتراک
فرمانده نیروی هوایی و پدافند هوایی بلاروس اعلام کرد، سامانه‌های موشکی جدید ضد هوایی و هواپیماهای Su-30SM روسیه تا پیش از پایان سال به بلاروس تحویل داده می‌شوند.
به گزارش اسپوتنیک، سرهنگ آندری لوکیانوویچ روز دوشنبه در جمع خبرنگاران گفت:" نیروی هوایی و پدافند هوایی بلاروس در سال جاری ایستگاه های راداری جدید "رزا"، "وستوک" تولید بلاروس را دریافت کردند. خرید مدل های جدید تجهیزات نیز به عنوان بخشی از برنامه توسعه نیروی هوایی تا سال 2025 برای آینده برنامه ریزی شده است.
لوکیانوویچ گفت: "ما همچنین در سال جاری انتظار داریم سامانه‌های موشکی ضد هوایی جدید و هواپیماهای جدید Su-30SM روسیه را تحویل بگیریم".
این فرمانده یادآور شد که بررسی ماهانه نیروهای دفاع هوایی در حال انجام وظیفه در بلاروس انجام می شود. وی گفت: "آخرین بررسی در 21 اردیبهشت بوده است".
الکساندر لوکاشنکو رئیس دولت بلاروس روز دوشنبه در جریان دیدار از مقر فرماندهی مرکزی نیروی هوایی و پدافند هوایی از نحوه سازماندهی و انجام وظایف رزمی پدافند هوایی بازدید کرد. همانطور که رئیس جمهور بلاروس اعلام کرد، روز شنبه پس از حوادث در منطقه بریانسک، نیروی هوایی و نیروهای پدافند هوایی بلاروس به سطح آمادگی شماره یک منتقل شدند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала