آلمان قراردادی میلیارد یورویی برای تولید 50 خودروی جنگی پوما امضا کرد

БМП Puma
БМП Puma - اسپوتنیک ایران  , 1920, 15.05.2023
اشتراک
راین متال اعلام کرد، آلمان قراردادی به ارزش بیش از یک میلیارد یورو با دو شرکت دفاعی بزرگ این کشور برای تولید 50 خودروی جنگی پیاده نظام پوما منعقد کرده است.
به گزارش اسپوتنیک، دو تولید کننده پیشرو تجهیزات نظامی، راین متال و کراس مافی وگمان، سفارش تولید 50 خودروی جنگی پیاده نظام پوما را دریافت کردند. با احتساب مالیات بر ارزش افزوده، ارزش کل سفارش 1.087 میلیارد یورو است.
علاوه بر خود خودروهای جنگی پیاده نظام، این سفارش شامل تولید کیت قطعات یدکی و ابزار ویژه نیز می شود. اولین تحویل تحت سفارش برای دسامبر 2025 برنامه ریزی شده است و در اوایل سال 2027 به طور کامل تکمیل خواهد شد.
راین متال پیش از این گزارش داده بود که بیش از 140 خودروی زرهی پوما ارتقا خواهند یافت. یک سال پیش، کریستینا لامبرشت، وزیر دفاع سابق گفت که بیش از نیمی از 350 خودروی رزمی پیاده نظام پوما که در خدمت این کشور بودند، در شرایط آمادگی رزمی نیستند. در ماه دسامبر، پس از گزارش‌هایی مبنی بر خرابی تمامی 18 خودروی پوما شرکت‌کننده در تمرینات، وی رد کامل سفارش‌های بیشتر برای تولید این نوع خودروهای رزمی را رد نکرد. با این حال، هفته گذشته کمیته بودجه آلمان خرید 50 خودروی جدید رزمی پیاده نظام پوما را تصویب کرد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала