نخستین جلسه ستاد انتخابات کشور در ایران برگزار شد

© Photo / IRNAستاد انتخابات کشور
ستاد انتخابات کشور - اسپوتنیک ایران  , 1920, 13.05.2023
اشتراک
نخستین جلسه ستاد انتخابات کشور امروز شنبه به ریاست محمدرضا غلامرضا رئیس ستاد انتخابات کشور برگزار شد.
به گزارش اسپوتنیک و به نقل از ایسنا، محمدرضا غلامرضا در ابتدای این جلسه تاکید کرد که تلاش خواهیم کرد تا از تمام ظرفیت ها برای برگزاری یک انتخابات باشکوه در چارچوب قانون استفاده کنیم.
غلامرضا با اشاره به تهیه نقشه راه انتخابات در چارچوب فرمایشات رهبر ایران بر اساس مولفه های چهارگانه مشارکت، امنیت، سلامت و رقابت تصریح کرد، در همین راستا راهبردهایی تدوین و به استان های کشور ابلاغ شده است و در جلسه امروز نیز این راهبردها مرور شد.
وزیر کشورایران ۱۸ اردیبهشت ماه نیز در حکمی محمدرضا غلامرضا معاون سیاسی این وزارتخانه را به عنوان رئیس ستاد انتخابات کشور برای برگزاری این انتخابات منصوب کرده بود.
رئیس ستاد انتخابات کشور با اشاره به تهیه جداول انتخابات خاطر نشان کرد، در جلسه امروز همچنین در ارتباط با نهایی شدن زمان جداول مزبور گفت و گو و تبادل نظر صورت گرفت.
در ابتدای نخستین جلسه ستاد انتخابات کشور، احکام روسای کمیته های تخصصی و اعضای ستاد انتخابات کشور به ایشان اعطا شد.
احمد وحیدی، وزیر کشور ایران ۲۰ اردیبهشت ماه احکام روسای کمیته های دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری و رئیس هیات بازرسی ستاد انتخابات کشور را صادر کرد.
انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برای انتخاب ۲۹۰ نماینده برای یک دوره ۴ ساله و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری برای انتخاب ۸۸ عضو این مجلس برای یک دوره هشت ساله روز جمعه ۱۱ اسفند ماه ۱۴۰۲ در سراسر ایران برگزار می شود.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала