روزنامه‌نگاران را همراه با پوزخند شرورانه بایدن از کاخ سفید اخراج کردند + فیلم

© AP Photo / Susan Walshجو بایدن، رئیس‌جمهور ایالات متحده آمریکا
جو بایدن، رئیس‌جمهور ایالات متحده آمریکا  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 13.05.2023
اشتراک
جو بایدن، رئیس جمهور ایالات متحده، با پوزخندی نظاره گر اخراج خبرنگارانی از کاخ سفید بود که می خواستند از او سوالی را بپرسند.
به گزارش اسپوتنیک، ویدئوی مربوطه توسط شبکه تلویزیونی فاکس نیوز در 12 ماه مه منتشر شد.
این فیلم نشان می‌دهد که چگونه رئیس کاخ سفید پس از دیدار با پدرو سانچز، نخست‌وزیر اسپانیا، در سکوت نظاره‌گر بود که خبرنگاران سعی می‌کردند درباره "آشوب و هرج و مرج" در رابطه با بحران دوباره مهاجرت که در مرزهای جنوبی ایالات متحده جریان دارد، از او سؤالاتی بپرسند.
بعداً هنگامی که خبرنگاران از دفتر بیضی شکل بیرون رانده شدند، لبخند تمسخرآمیزی بر چهره رهبر آمریکا ظاهر شد.
فاکس نیوز گفت: "بایدن بیش از یک دقیقه در سکوت نشسته بود، پوزخند می زد و حتی می خندید.
ایالات متحده پس از پایان مدت اعتبار قانون موسوم بند 42 که به مقامات این کشور اجازه می داد پناهجویان را به بهانه مبارزه با همه گیری بیماری کرونا اخراج کنند، با هجوم گسترده پناهجویانی که به طور غیرقانونی از مرز با مکزیک عبور می کنند، روبرو شده است.
پس از به قدرت رسیدن دولت بایدن تعداد رکورد مهاجران غیر قانونی به مرز جنوبی ایالات متحده وارد شده که در سال های 2021 و 2022 رکوردها را شکست و از 2.3 میلیون نفر فراتر رفت. مقامات ایالات متحده گفتند که در سال مالی 2023 با بیش از 1.2 میلیون مهاجر مواجه شده اند. این درحالی است که شبکه تلویزیونی فاکس نیوز و سایر رسانه های آمریکایی تعداد مهاجران غیرقانونی را که در دوران ریاست جمهوری بایدن وارد ایالات متحده شده اند، بیش از 6 میلیون نفر تخمین می زنند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала