- اسپوتنیک ایران  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه در تاریخ 24 فوریه عملیات ویژه در اوکراین را آغاز کرد. ولادیمیر پوتین هدف از این عملیات را "حمایت از مردمی خواند که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند."

ارتش روسیه حمله موشکی نیروهای مسلح اوکراین را دفع کرد + فیلم

© Sputnik / Viktor Tolochko /  مراجعه به بانک تصاویر ارتش روسیه حمله موشکی نیروهای مسلح اوکراین را دفع کرد + فیلم
ارتش روسیه حمله موشکی نیروهای مسلح اوکراین را دفع کرد + فیلم - اسپوتنیک ایران  , 1920, 12.05.2023
اشتراک
الکساندر گوردیف، رئیس مرکز مطبوعاتی گروه "وستوک" (شرق) ارتش روسیه اعلام کرد این گروه حمله موشکی اوکراین را در اطراف منطقه یوژنودونتسک دفع و چهار موشک HIMARS را سرنگون کرد.
به گزارش اسپوتنیک، وی گفت: "یحمله موشکی دشمن در راستای یوژنودونتسک دفع شد. سامانه‌های موشکی ضدهوایی اس-300 چهار موشک از سامانه موشکی پرتاب چندگانه HIMARS را ساقط کردند".
همچنین یگان های مقدم گروه وستوک با پشتیبانی توپخانه، اقدامات دو گروه شناسایی دشمن را متوقف و یک دستگاه وانت را منهدم کردند.
رئیس مرکز مطبوعاتی گروه "وستوک" (شرق) ارتش روسیه افزود: آتش توپخانه خودکششی آکاتسیا" خمپاره دشمن را در منطقه پرچیستوفکا منهدم کرد. خمپاره خودکششی "تیولپان" یک نقطه استقرار موقت شبه نظامیان در منطقه ولیکا نووسلکا را منهدم کرد.
علاوه بر این، سه پهپاد اوکراینی از نوع هواپیمایی و چهار پهپاد کامیکازه در جهت زاپوروژیه سرنگون شدند. در منطقه پولتاوکا ، آتش توپخانه موشکی نقطه استقرار موقت دشمن را منهدم کرد و در منطقه گولیای پوله ، خدمه توپخانه خودکششی گوازدیکا Gvozdika)) خمپاره اوکراین را مورد اصابت قرار دادند.
گوردیف در پایان گفت: پهپادهای کامیکازه یک خودروی زرهی "کازاک" را در منطقه مالایا توکماچکا و دو خودروی پیکاپ دشمن را در منطقه نوودانیلوفکا منهدم کردند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала