سیاستمدار یونانی خواستار توقف ارسال سلاح به اوکراین شد

© AP Photo / Evgeniy Maloletkaسیاستمدار یونانی خواستار توقف ارسال سلاح به اوکراین شد
سیاستمدار یونانی خواستار توقف ارسال سلاح به اوکراین شد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 10.05.2023
اشتراک
پاولوس کریستو، سرلشکر بازنشسته نیروی هوایی یونان، دبیرکل اتحادیه یونان و روسیه و رئیس انجمن دوستان کریمه در یونان اعلام کرد غرب و یونان باید ارسال سلاح به اوکراین را متوقف کنند چون این به برقراری صلح کمک نمی کند.
به گزارش اسپوتنیک، او یکی از رهبران حزب فرا پارلمانی Embros (به جلو) است که به عنوان بخشی از ائتلاف "اتحاد برای تغییر" در انتخابات شرکت می کند. این ائتلاف از لغو تحریم‌ها علیه روسیه، توقف ارسال تسلیحات به اوکراین و احیای روابط با روسیه حمایت می‌کند.
کریستو گفت: "ارسال مواد و تسلیحات نظامی در صورت بروز هر نوع درگیری، بدترین کاری است که می‌توان انجام داد. هیچ توافقی با ناتو یا اتحادیه اروپا ، تعهدی برای ارسال هرگونه سلاح را برعهده یونان نمی گذارد. هیچ دلیلی برای ارسال سلاح وجود ندارد".
پرچم های آمریکا و ترکیه - اسپوتنیک ایران  , 1920, 10.05.2023
نماینده پارلمان ترکیه درباره پیشنهاد ارسال اس-400 به اوکراین: ترکیه ایالت آمریکا نیست
وی تاکید کرد که "سیاست ارسال سلاح باید متوقف شود و غرب باید جلوی آن را بگیرد."
او اظهار داشت ارسال سامانه های تسلیحاتی جدید، روسیه را مجبور می کند از سلاح هایی استفاده کند که تا به حال استفاده نکرده زیرا نمی خواهد اوکراین را نابود کند.
پاولوس کریستو گفت: "اگر روسیه شروع به استفاده از هواپیماهای استراتژیک و بمباران کند، اوکراین وجود نخواهد داشت. روسیه اکنون این کار را نمی کند. اهداف را هدف قرار می دهد، اما نه با سلاح های مدرن. این تصمیم آمریکا است که چگونه به آتش جنگ دامن زده شود. غرب می خواهد جنگ را ادامه دهد".
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала