از سرگیری حملات اسرائیل به اهداف جهاد اسلامی در غزه

اسرائیل از حذف شخصیت های کلیدی حماس خبر داد
اسرائیل از حذف شخصیت های کلیدی حماس خبر داد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 10.05.2023
اشتراک
اسرائیل حملات خود را به اهداف جهاد اسلامی در غزه از سر گرفت.
به گزارش اسپوتنیک، دفتر مطبوعاتی ارتش اسرائیل خبر داد که نیروهای دفاعی اسرائیل حملات خود را علیه اهداف شبه نظامیان جهاد اسلامی در نوار غزه از سر گرفتند.
در این بیانیه آمده است: در حال حاضر ارتش اسرائیل به اهداف سازمان تروریستی جهاد اسلامی در نوار غزه حمله می کند.
به گزارش سرویس مطبوعاتی ارتش اسرائیل، جنگنده ها و هلیکوپترهای ارتش اسرائیل به چهار هدف نظامی شبه نظامیان از جمله تاسیسات نیروی دریایی جهاد اسلامی که برای ذخیره سلاح استفاده می شود، حمله کردند. علاوه بر این، یک مجتمع نظامی مورد استفاده نیروی دریایی جهاد اسلامی مورد حمله قرار گرفت.
سرویس مطبوعاتی ارتش اسرائیل خاطرنشان کرد که صدای آژیر در سدروت در جنوب اسرائیل و دیگر شهرهای نزدیک به مرز غزه بصدا درآمد.
اوایل روز چهارشنبه، نیروهای اسرائیلی و شبه نظامیان در محاصره فلسطین گلوله باران را برای چند ساعت متوقف کردند. الی کوهن، وزیر امور خارجه اسرائیل گفت که تل آویو پیشنهاد مصر برای آتش بس با شبه نظامیان دریافت کرده و اکنون در حال بررسی آن است.
همزمان، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل، گفت که این کشور آماده گسترش کارزار علیه رادیکال ها در غزه و وارد آوردن ضربات قدرتمند است. پس از آن، نخست وزیر اسرائیل در یک نشست عملیاتی در مورد مسائل امنیتی با مشارکت وزیر دفاع، یوآو گالانت، آمادگی اسرائیل را برای هر گونه سناریو در اطراف این منطقه اعلام کرد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала