سفیر روسیه: روس هراسی در آمریکا افزایش یافته

© Sputnik / Ilya Pitalev /  مراجعه به بانک تصاویر آناتولی آنتونوف سفیر روسیه در واشنگتن
آناتولی آنتونوف سفیر روسیه در واشنگتن  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 09.05.2023
اشتراک
سفیر روسیه در ایالات متحده گفت، موجی از روسوفوبیا در ایالات متحده قبل از جشن پیروزی بزرگ مشاهده می شود، روسیه از مقامات آمریکایی می خواهد که نظر خود را تغییر دهند. و به خاطر ملاحظات فرصت طلبانه از افراط در نازی ها دست بردارند.
به گزارش اسپوتنیک، "آناتولی آنتونوف" سفیر روسیه در ایالات متحده روز دوشنبه در رابطه با اقدامات خرابکارانه، روسوفوبیا و ممنوعیت مقامات آمریکایی از سفر کهنه سربازان خود به مسکو برای جشنروز پیروزی بیان کرد:" نکته قابل توجه افزایش روسوفوبیا در ایالات متحده در آستانه جشن روز پیروزی بزرگ است. مقامات آمریکایی نه تنها از پاک شدن همه چیز مرتبط با روسیه جلوگیری نمی کنند، بلکه خود نیز به هر طریقی سعی در افزایش هیستری دارند".
وی ادامه داد:" تلاش های گستاخانه ای برای جعل حقایق در مورد جنگ جهانی دوم انجام می شود، سهم تعیین کننده ارتش سرخ در شکست فاشیسم نادیده گرفته می شود و اتحاد جماهیر شوروی از لیست برندگان حذف می شود. در عین حال، نقش ایالات متحده و بریتانیا به طور غیرقابل قبولی تبلیغ می شود".
آنتونوف تاکید کرد:" در تمام رویدادهای اینجا، مهمان شماره یک سفیر اوکراین از رژیم زلنسکی است. رژیمی که باندرا را پرورش می دهد. این اقدام تمسخر تاریخ و عقل سلیم است".
آنتونوف افزود:"ما از مقامات آمریکایی می خواهیم که به خود بیایند و به خاطر ملاحظات فرصت طلبانه دست از حمایت افراطی از نازی ها بردارند. ما باید با قهرمانان کشته شده صادق باشیم".
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала