- اسپوتنیک ایران  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه در تاریخ 24 فوریه عملیات ویژه در اوکراین را آغاز کرد. ولادیمیر پوتین هدف از این عملیات را "حمایت از مردمی خواند که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند."

حمله بمب افکن " سوخو-34" به مزدوران خارجی در منطقه خارکف

© Sputnik / Dmitriy Vinogradov بمب افکن سوخو34 روسیه
 بمب افکن سوخو34 روسیه - اسپوتنیک ایران  , 1920, 08.05.2023
اشتراک
ماژول اونیورسال برنامه ریزی و اصلاح به یک بمب سقوط آزاد معمولی متصل شده و آن را قابل کنترل می کند.
به گزارش اسپوتنیک، سرهنگ سرگئی زیبینسکی، رئیس مرکز مطبوعاتی گروه نیروهای "زَپاد"، اظهار داشت که بمب افکن خط مقدم روسی سوخو-34 با بمب های هدایت شونده به محل استقرار مزدوران خارجی در نزدیکی روستای ایوانوفکا (منطقه خارکف) حمله کرد.
وی در باره عملیات نیروها در جهت کوپیانسکی افزود: "خدمه جنگنده بمب افکن "سوخ-34" با استفاده از ماژول های اونیورسال طراحی و اصلاح بمب های هوایی، به استقرار موقت مزدوران خارجی در منطقه روستای ایوانوفکا حمله کرد.
ماژول اونیورسال برنامه ریزی و اصلاح به یک بمب سقوط آزاد معمولی متصل می شود و آن را قابل کنترل می کند. این ماژول دارای یک بال تاشو و سکان و همچنین یک سیستم کنترل است که بمب را در حالت خودکار به سمت هدف نشانه می گیرد. به عنوان مثال، با کمک چنین وسیله ای، یک بمب معمولی " اف آ ب -500" به بمبی با دقت بالا مبدل می شود".
Американские солдаты осматривают артиллерийскую ракетную систему M142 HIMARS во время совместных военных учениях США и Филиппин в Салакнибе в форте Магсайсай на севере Филиппин - اسپوتنیک ایران  , 1920, 05.05.2023
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
سامانه هایمرز در اوکراین به علت پارازیت های روسیه کارایی خود را از دست می دهد
زیبینسکی همچنین گفت: "در جهت کوپیانسک، پرسنل نظامی گروه نیروهای "زَپاد" دو گروه خرابکاری و شناسایی دشمن از تیپ 14 مکانیزه جداگانه و تیپ 103 دفاع را طی یک روز کشف و منهدم کردند.
علاوه بر آن، جنگنده ها سه تلاش واحدهای نیروهای مسلح اوکراین در خط مقدم در منطقه شهرک های تیمکوکا، کیسلوفکا، نووملینسک را خنثی کردند.
همچنین گروه ویژه عملیاتی در منطقه شهرک ولیکی بورلوک با استفاده از مهمات لنج "لانست" یک دستگاه خودروی جنگی سامانه موشکی ضدهوایی "اوسا" را ​​کشف و منهدم کردند.
در نتیجه درگیری ضد باتری، آتش توپخانه خودکششی "مِستا –اس" باعث نابودی هویتزر "2اس3 –آکاتسیا" در منطقه تیرچه "شوتسوف یار" شد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала