سیاستمدار فرانسوی نسبت به سرنوشت اروپا به دلیل تحریم ها علیه روسیه هشدار داد

© AP Photo / Laurent CiprianiВице-председатель партии «Национальный фронт» Флориан Филиппо
Вице-председатель партии «Национальный фронт» Флориан Филиппо - اسپوتنیک ایران  , 1920, 07.05.2023
اشتراک
رهبر حزب راستگرای میهن پرستان فرانسه می گوید اتحادیه اروپا با اعمال بسته جدید تحریم ها علیه روسیه، بحران و درگیری را با کل جهان بر می انگیزد.
به گزارش اسپوتنیک، "فلوریان فیلیپو"، در توییتر خود نوشت:" اتحادیه اروپا با "بسته یازدهم تحریم‌های ضد روسیه" آتی خود می‌خواهد علیه کشورهای غیر اتحادیه اروپا که محدودیتی علیه روسیه اعمال نمی‌کنند، تلافی کند. یعنی اتحادیه اروپا از ما می خواهد با تمام دنیا بجنگیم! ما را بیشتر منزوی کنید!"
این سیاستمدار فرانسوی افزود که لازم است "این جنون متوقف شود."
پیش از این رسانه ها گزارش داده بودند که کمیسیون اروپا ممکن است در روزهای آینده بسته جدیدی از تحریم ها را علیه روسیه پیشنهاد کند، سفرای کشورهای اتحادیه اروپا در نظر دارند چهارشنبه آینده درباره این موضوع بحث کنند.
اتحادیه اروپا تاکنون ده بسته تحریمی را علیه روسیه معرفی کرده است. روسیه بارها اعلام کرده است که این کشور با فشارهای تحریمی که غرب از چندین سال پیش بر روسیه شروع کرده و همچنان در حال افزایش است، مقابله خواهد کرد. مسکو خاطرنشان کرد که غرب جسارت لازم برای اعتراف به شکست تحریم ها علیه روسیه را ندارد. ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه پیش از این اعلام کرده بود که سیاست مهار و تضعیف روسیه یک استراتژی بلندمدت برای غرب است و تحریم ها ضربه جدی به کل اقتصاد جهانی وارد کرده است. به گفته وی، هدف اصلی غرب بدتر کردن زندگی میلیون ها انسان است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала