اشتباه خطرناک بایدن در موضوع "حمله به کرملین" فاش شد

© Sputnik / Pavel Bednyakov /  مراجعه به بانک تصاویر بایدن اوکراینی ها را ایرانی ها خواند
بایدن اوکراینی ها را ایرانی ها خواند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 07.05.2023
اشتراک
تحلیلگر سابق سیا گفت، تمام جهان متقاعد شده اند که ایالات متحده در پشت حمله هواپیمای بدون سرنشین به کرملین به دلیل رهبری بد جو بایدن، رئیس جمهور ایالات متحده است.
به گزارش اسپوتنیک، "فرد فلیتز"، در مصاحبه ای با شبکه تلویزیونی آمریکایی نیوزمکس گفت:" من هفته گذشته با یکی از کانال های تلویزیونی خاورمیانه مصاحبه ای انجام می دادم و در حین مصاحبه آنها یک نظرسنجی انجام دادند. بیش از 80 درصد از بینندگان فکر می کردند که واشنگتن در پشت این اقدام است".
به نظر او، بایدن هرگز ویژگی های یک رهبر جهانی را نداشته است و به طرز وحشتناکی اطلاعات ارائه می دهد. مجموعه این عوامل وضعیت پیرامون موضوع حمله در مسکو را به شدت خطرناک می کند.
این کارشناس به این نتیجه رسید که اگر هدف از این اقدام تروریستی تلاش برای ترور ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه بود، پس توسط "احمق های واقعی" طراحی و اجرا شد.
در شب سوم ماه مه، رژیم کی یف تلاش کرد با دو پهپاد به محل اقامت رئیس دولت روسیه در کرملین حمله کند. این پهپادها با کمک سامانه های جنگ راداری از مدار خارج شدند و به کسی آسیب نرسید. کرملین این حمله را یک اقدام تروریستی و یک سوءقصد با حمایت ایالات متحده تلقی کرد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала