پیروی روسیه از آرمان های سربازان ارتش آزادی بخش

© Sputnik / Evgeny OdinokovЗдание Министерства иностранных дел РФ в Москве
Здание Министерства иностранных дел РФ в Москве - اسپوتنیک ایران  , 1920, 05.05.2023
اشتراک
وزارت خارجه روسیه در آستانه روز پیروزی در برابر آلمان نازی، گفت که روسیه در نبرد برای آینده به دستاوردهای سربازان نگاه خواهد.
به گزارش اسپوتنیک، سرگئی ریابکوف معاون وزیر امور خارجه روسیه گفت : روسیه به شاهکار سربازان آزادیبخش در مبارزه امروز برای آینده نگاه خواهد کرد، برای آینده ای آزاد در برابر نیات غرب به جهت تضعیف هر چه بیشتر روسیه و شکست آن نگاه خواهد کرد.
وزارت خارجه روسیه در 5 می، میزبان مجموعه ای از رویدادهای یادبود به 78مین سالگرد پیروزی مردم شوروی در جنگ بزرگ میهنی بود. پس از سه سال وقفه، نشستی رسمی در سالن اجتماعات این وزارتخانه برگزار شد که در آن سرگئی ریابکوف، معاون وزیر امور خارجه فدراسیون روسیه به نمایندگی از وزیر امور خارجه صحبت کرد که تاکید کرد که با تشکر از شجاعت و استواری سربازان ارتش سرخ، از خودگذشتگی کارگران جبهه داخلی، کشور ما ماشین جنگی نازی ها را درهم شکست، او اضافه کرد که سرباران وطن بشریت را از جنون نازی ها نجات دادند
او افزود : در مبارزه امروز "برای حقیقت و عدالت، برای آینده آزاد وایستادگی در برابر هدف تضعیف هر چه بیشتر روسیه،به جهت تحمیل شکست استراتژیک به ما باید از آرمان های سربازان آزادی‌بخش پیروی کنیم.
معاون وزیر امور خارجه فدراسیون روسیه و والری موروزوف، رئیس شورای کهنه سربازان، با خوشامدگویی به سخنرانی برای حضارپرداختند. نمایندگان سازمان کهنه سربازان نیز بر مزار سرباز گمنام در نزدیکی دیوار کرملین تاج گل و گل گذاشتند. در این مراسم الکساندر پانکین معاون وزیر امور خارجه فدراسیون روسیه حضور داشت.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала