سخنگوی رئیس جمهور روسیه: آمریکا در ورای حمله اوکراین به کرملین قرار دارد

© Sputnik / Grigory Sysoev /  مراجعه به بانک تصاویر دیمیتری پسکوف، سخنگوی رئیس جمهور روسیه
دیمیتری پسکوف، سخنگوی رئیس جمهور روسیه - اسپوتنیک ایران  , 1920, 04.05.2023
اشتراک
دیمیتری پسکوف، سخنگوی رئیس جمهور روسیه اعلام کرد ایالات متحده در ورای حمله اوکراین به کرملین قراردارد.
به گزارش اسپوتنیک، وی ضمن بیان این موضوع گفت : "البته تلاش ها برای انکار این هم در کی یف و هم در واشنگتن مطلقاً مضحک و خنده دار هستند . ما به خوبی می دانیم که تصمیمات در مورد چنین اقدامات و حملات تروریستی نه در کی یف، بلکه در واشنگتن اتخاذ می شوند. و کی یف در حال حاضر همان کاری را انجام می دهد که به او گفته شده انجام دهد".
پسکوف اضافه کرد، مسکو می داند که "اغلب حتی خود اهداف را کی یف تعیین نمی کند،بلکه آنها در واشنگتن تعیین می شوند." پس از آن، ایالات متحده به نظامیان ارتش اوکراین هدف برای حمله را نشان می دهد و از نیروهای مسلح اوکراین می خواهد که این حمله را انجام دهند.
مسکو به حمله پهپادی به کرملین پاسخ خواهد داد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 04.05.2023
وزارت خارجه روسیه: مسکو به حمله پهپادی به کرملین پاسخ خواهد داد
وی تاکید نمود:"هر بار به کی یف حتی حق انتخاب وسیله داده نمی شود. این نیز اغلب از آن سوی اقیانوس دیکته می شود. ما این را به خوبی می دانیم و از آن آگاه هستیم. می توان همه این چیزها به دو تقسیم کرده و یا نکرد اما در واشنگتن باید به وضوح درک کنند که ما این را می دانیم."
روز چهارشنبه، دفتر ریاست جمهوری روسیه گزارش داد که اوکراین تلاش کرد با دو پهپاد به اقامتگاه ولادیمیر پوتین در کرملین حمله کند. ارتش و سرویس های ویژه با کمک سامانه های راداری جنگ الکترونیک موفق شدند آنها را از کار بیاندازند. در طول این تلاش برای حمله، رئیس جمهور روسیه آسیب ندیدو برنامه کاری او تغییر نکرده است.
کرملین حمله به مقر ریاست جمهوری را یک حمله تروریستی و سوء قصد به جان پوتین دانست. تاکید شد مسکو این حق را برای خود محفوظ می دارد که در هر جا و زمانی که صلاح بداند، اقدامات تلافی جویانه انجام دهد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала