واکنش زلنسکی به حمله پهپادی دیشب به کرملین

© Photo / The Presidential Office of UkraineПрезидент Украины Владимир Зеленский
Президент Украины Владимир Зеленский - اسپوتنیک ایران  , 1920, 03.05.2023
اشتراک
به گزارش اسپوتنیک، پیش از این، سرویس مطبوعاتی کرملین اعلام کرد که رژیم کی یف دیشب با هواپیماهای بدون سرنشین تلاش کرد به اقامتگاه ریاست جمهوری روسیه در مجموعه کرملین ضربه وارد آورد. دو پهپاد مهاجم از کار افتادند. این حادثه هیچ تلفات جانی و مالی نداشته و ولادیمیر پوتین در لحظه حمله در کرملین نبوده است.
به گزارش اسپوتنیک، پیش از این، سرویس مطبوعاتی کرملین اعلام کرد که رژیم کی یف دیشب با هواپیماهای بدون سرنشین تلاش کرد به اقامتگاه ریاست جمهوری روسیه در مجموعه کرملین ضربه وارد آورد. دو پهپاد مهاجم از کار افتادند. این حادثه هیچ تلفات جانی و مالی نداشته است.
پوتین - اسپوتنیک ایران  , 1920, 03.05.2023
تلاش رژیم کی یف برای سوء قصد به جان پوتین
زلنسکی در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت: "ما به پوتین یا مسکو حمله نمی‌کنیم، ما در خاک خود می‌جنگیم... ما سلاح کافی برای این کار نداریم، از آن‌ها در همه جا استفاده نمی‌کنیم... ما به پوتین حمله نکردیم." هلسینکی که در وب سایت رئیس جمهور فنلاند پخش شد. به گفته زلنسکی، روسیه "دیگر پیروزی" و "چیزی برای ایجاد انگیزه" در مردم خود ندارد".
یادآور می شود آنتون گراشچنکو، مشاور وزیر کشور اوکراین 24 آوریل در کانال تلگرامی خود تصاویری از یک هواپیمای بدون سرنشین که ادعا می‌شود بین برج‌های کرملین پرواز می‌کند، منتشر کرد و مدعی شد که کرملین به احتمال زیاد "خیلی زود در منطقه آسیب دیده قرار خواهد گرفت.
روز 24 آوریل، واشنگتن پست نیز با استناد به تعداد دیگری از اسناد افشا شده آمریکایی، تهدید به حمله علیه مسکو را اعلام کرد. این روزنامه خاطرنشان کرد که کریل بودانوف، رئیس اداره کل اطلاعات وزارت دفاع اوکراین، قصد داشت در 24 فوریه سال جاری به خاک فدراسیون روسیه حمله کند، اما به درخواست واشنگتن، این حملات به تعویق افتاد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала