رسانه: ضدحمله اوکراین ممکن است به یک قتل عام گسترده تبدیل شود

ناتو
ناتو - اسپوتنیک ایران  , 1920, 03.05.2023
اشتراک
واشنگتن پست به نقل از منابعی در دولت ایالات متحده می نویسد که دولت ایالات متحده می ترسد که ضد حمله آتی نیروهای مسلح اوکراین به دلیل تلفات زیاد به یک "قتل عام خونین" تبدیل شود که عواقب آن برای ارتش اوکراین فاجعه بار خواهد بود.
به گزارش اسپوتنیک، در این مقاله آمده است: "حمله متقابل مورد انتظار می تواند تعداد تلفات نظامی متحمل شده در هر دو طرف جنگ را افزایش دهد."
نویسندگان مقاله خاطرنشان می کنند که کی یف تعداد تلفات را مخفی نگه می دارد. دولت ایالات متحده همچنین از افشای میزان خسارات اوکراین خودداری می کند. با این حال، این نشریه به نظر راب لی، یکی از اعضای ارشد موسسه مطالعات سیاست خارجی، استناد می کند که گفته است هنگام انجام اقدامات تهاجمی، تلفات افزایش می یابد. وی همچنین خاطرنشان کرد که هرگونه ضد حمله اوکراین ممکن است به مواضع مستحکم روسیه برخورد کند. بنابراین، تلفات جدید و حتی بیشتر به خسارات قابل توجه ارتش اوکراین اضافه خواهد شد.
یک مقام آمریکایی که نخواست نامش فاش شود، به این نشریه تأیید کرد که واشنگتن در ماه ژانویه به طور خصوصی به اوکراینی ها توصیه کرد که آرتیوموفسک را ترک کنند، زیرا کی یف در آنجا متحمل خسارات سنگینی شده و مقدار زیادی تجهیزات نظامی را از دست داده است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала