سانحه خروج لوکوموتیو با واگن های باری از خط آهن در استان بریانسک روسیه بر اثر انفجار در خطوط آهن

© Photo / Eyewitness photoНа месте схода локомотива на ж/д путях в Унечском районе Брянской области
На месте схода локомотива на ж/д путях в Унечском районе Брянской области - اسپوتنیک ایران  , 1920, 02.05.2023
اشتراک
در استان بریانسک روسیه بدلیل انفجار خطوط آهن، یک لوکوموتیو واگن های باری از مسیر خود خارج شد.
به گزارش اسپوتنیک، شرکت راه آهن روسیه اعلام کرد که در استان بریانسک بدلیل انفجار خطوط آهن، یک لوکوموتیو با حدود 20 واگن باری از مسیر خود منحرف شد.
دلیل این سانحه دخالت افراد غیر در فعالیت حمل و نقل ریلی بوده است. بنا بر اطلاعات اولیه کسی در این سانحه آسیب ندیده است و آتش سوزی رخ نداده است. در حال حاضر عبور و مرور بر روی این قسمت از خطوط آهن متوقف شده است.
استاندار این استان نیز اعلام کرد: «در ایستگاه اسنژاتسکایا در نزدیکی بریانسک یک لوکوموتیو و چند واگن باری در نتیجه انفجار مواد منفجره از خط خارج شدند».
در همین اثنا صبح امروز مواد منفجره در خطوط آهن منطقه اونچنا منفجر شده بود. به همین دلیل یک لوکوموتیو و هفته واگن باری آن از خط خارج شده بودند که خوشبختانه کسی آسیب ندیده بود. با ابن وجود تردد در خطوط آهن اونچنا- راسوخا در استان بریانسک از سر گرفته شده یود.
اندکی بعد وزارت حمل و نقل بلاروس اعلام کرد که ترکیب ابن واگن ها را صورت داده بوده است. این واگنها سوخت و مواد ساختمانی حمل می نموده اند.
Сотрудник полиции у здания ФСБ на Лубянской площади в Москве, где произошла стрельба - اسپوتنیک ایران  , 1920, 19.04.2023
در کریمه از خرابکاری در تاسیسات سیستم برق جلوگیری شد + ویدئو
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала