پوتین دستور آغاز تردد تراموا ها در ماریوپل را صادر کرد + ویدئو

© Sputnik / Alexey KudenkoТрамвай на улице в Самаре
Трамвай на улице в Самаре - اسپوتنیک ایران  , 1920, 02.05.2023
اشتراک
پوتین رئیس جمهور روسیه از طریق ارتباط تصویری دستور آغاز حرکت تراموا ها ر ماریوپل را داد.
ولادیمیر پوتین رئیس جمهور فدراسیون روسیه از طریق تماس تصویری دستور آغاز حرکت تراموا ها در شهر ماروپل را داد.
رئیس جمهور روسیه اظهار کرد: "از شما این درخواست را دارم و آغاز حرکت (تراموا ها) را تبریک می گویم".
ی تاکید کرد که آغاز کار خطوط تراموا اهمیت ویژه و نمادینی دارد.
رئیس جمهور روسیه تصریح کرد: "صدای تراموا- نماد از سرگیری زندگی می باشد. این امر در لنینگراد محصور نیز به همین شکل بود، همین امر در مناطق جدید روسیه صورت می گیرد. در مجموع نشانه های بسیار زیادی از از سرگیری زندگی وجود دارند. در ماریوپل صدای تراموا- یکی از نمادهای از سر گیری زندگی است که قابل اندازه گیری با حس شنوایی می باشد".
پوتین افزود که مقامات زیر ساخت های حمل و نقلی در ماریوپل را به روز رسانی و توسعه خواهند داد. وی همچنین ز تمامی معماران و شهروندان این شهر قدردانی کرد.
مقام اول روسیه اظهار کرد: "می خواهم از تمامی شهروندان بابت مردانگی که در جریان اتفاقات اخیر که اینطور بگوییم که فاجعه بار بودندپ، بابت تحمل طولانی مدت، قابلیت کارکردن، استعداد، وفاداری به تاریخ میهن خود، قدردانی نمایم".
رئیس جمهور روسیه ابراز اطمینان کرد که در ماریوپل و در تمامی نقاط دیگر مناطق جدید روسیه زندگی اجتماعی و اقتصادی ترمیم خواهد شد.
ولادیمیر پوتین - اسپوتنیک ایران  , 1920, 19.03.2023
جزئیات سفر کاری پوتین به ماریوپل + ویدئو
پوتین تصریح کرد: "من شکی ندارم که با تلاش های مشترک تمامی اهداف تعیین شده بدون قید و شرط اجرا خواهند شد. ما منابع، تجربه و صلاحیت لازم برای این امر را در اختیار داریم".
رئیس جمهور روسیه خاطرنشان کرد که علیرغم تمامی مشکلات در دانباس، استانهای زاپاروپزیه و خرسون، ساختمانها، راه ها، مراکز اجتماعی و مراکز تامین انرژی تعمیر می شوند و صنایع و تولیدات کشاورزی شکل می گیرند.
پوتین اظهار کرد: "البته که در آینده نیز بصورت سیستماتیک و قدم به قدم تمامی مسائل را حل خواهیم کرد و به این مهم دست خواهیم یافت که زندگی در شهرها و روستاها در این مناطق به حالت عادی برگردند".
رئیس جمهور روسیه همچنین تاکید کرد که وسع مناطق جدید را در آینده نزدیک با دولت بررسی خواهد کرد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала