نتانیاهو:هر کاری برای جلوگیری ایران از دست یابی به سلاح هسته ای انجام می دهیم

© AP Photo / Sebastian Scheinerنتانیاهو از آمادگی اسرائیل برای جنگ با ایران خبر داد
نتانیاهو از آمادگی اسرائیل برای جنگ با ایران خبر داد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 01.05.2023
اشتراک
نخست وزیر اسرائیل اعلام کرد، کشورش به هر کاری که ممکن است برای جلوگیری از دستیابی ایران به تسلیحات هسته ای ادامه خواهد داد و در این زمینه بر تلاش های مشترک با ایالات متحده تکیه خواهد کرد.
به گزارش اسپوتنیک، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل روز دوشنبه در افتتاحیه نشست تابستانی کنست با حضور کوین مک کارتی، رئیس مجلس نمایندگان کنگره آمریکا که در راس هیاتی متشکل از 17 نماینده پارلمان آمریکا برای سفری به اسرائیل وارد شده، گفت:" اولین و فوری ترین چالش، تلاش مشترک اسرائیل و ایالات متحده برای جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح هسته ای است. نیروهای دفاعی اسرائیل و ارتش ایالات متحده اخیرا بزرگترین رزمایش نظامی در تاریخ اسرائیل را به پایان رساندند و به همین دلیل می خواهم از دولت بایدن تشکر کنم."
به گفته نتانیاهو، هر دو کشور "به وضوح تهدید رژیم متعصب ایران را می بینند که نه تنها ارتباط مستقیم با اسرائیل، بلکه برای ایالات متحده و کل جهان آزاد نیز خطرناک است".
نخست وزیر اسرائیل افزود:" نیاز به جلوگیری از روند تسلیحات هسته‌ای ایران در نشست تابستانی کنست و عزم ما برای مقابله با ماهواره‌های منطقه‌ای ایران در اولویت‌های اصلی اسرائیل باقی خواهد ماند".
معنای تهدید جدید نتانیاهو چیست؟ - اسپوتنیک ایران  , 1920, 30.04.2023
نتانیاهو: تنها تهدید نظامی، ایران را متوقف می کند
نتانیاهو خاطرنشان کرد:" ما اجازه نخواهیم داد ایران حلقه ای از تروریسم در اطراف ما ایجاد کند. نه در سوریه، نه در لبنان، نه در غزه، نه در یهودیه و سامره. ما اجازه نخواهیم داد ایران از نظر نظامی در مرزهای ما مستقر شود و برای جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای هر کاری انجام می‌دهیم".
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала