رسانه: آلمان درصدد سفارش 50 خودروی جنگی "پوما" می باشد

© AFP 2023 / John MacdougallБМП "Пума"
БМП Пума - اسپوتنیک ایران  , 1920, 01.05.2023
اشتراک
وزارت دفاع آلمان قصد دارد 50 خودروی جنگی پیاده نظام پوما را برای نیازهای ارتش آلمان خریداری کند، اگرچه این مدل بیشتر به دلیل خرابی های مکرر و خدمات کوتاه مدت شناخته شده است.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از بیلد ام زونتاگ، وزیر دفاع آلمان بوریس پیستوریوس می خواهد پوما قصد دارد خودروهای پوما جدید را سفارش دهد. وزارت تحت فرماندهی وی تمام مشکلات مربوط به خودروی جنگی پیاده نظام را حل شده می داند، اگرچه در ماه دسامبر تمام 18 خودروی موجود در طول تمرینات از کار افتادند.
به گزارش این نشریه، این وزارتخانه در نظر دارد در آینده نزدیک توافقنامه ای را برای خرید 50 خودروی جنگی پیاده نظام از این مدل به ارزش 1.5 میلیارد یورو و تولید 150 خودروی اضافی برای فروش به شرکای ناتو امضا کند. این وزارتخانه در نظر دارد برای پرداخت از صندوق ویژه ای به مبلغ 100 میلیارد یورو وجوه دریافت کند.
طرح های این وزارتخانه باید چندین مرحله از تصویب را طی کند و حتی ممکن است با این تصمیم مخالفت شود.
پیش از این، کنسرن دفاعی "راین متال" اعلام کرده بود که بیش از 140 خودروی جنگی زرهی پوما ارتقا خواهند یافت. یک سال پیش، کریستینا لامبرشت، وزیر دفاع سابق گفت که بیش از نیمی از 350 خودروی رزمی پیاده نظام پوما که در خدمت آلمان بودند، در شرایط قابل استفاده نیستند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала