شوخی بایدن در مورد مهارت های کارآفرینی ایلان ماسک

© AP Photo / Patrick Pleulافزایش شدید ثروت ایلان ماسک میلیاردر مشهور آمریکایی و دلیل آن
افزایش شدید ثروت ایلان ماسک میلیاردر مشهور آمریکایی و دلیل آن  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 30.04.2023
اشتراک
جو بایدن رئیس جمهور ایالات متحده در مورد توانایی های کارآفرینی ایلان ماسک میلیاردر آمریکایی شوخی کرد.
به گزارش اسپوتنیک، رئیس جمهور ایالات متحده در جشن سالانه انجمن خبرنگاران کاخ سفید گفت : من رادیو عمومی ملی ایالات متحده (NPR) را دوست دارم، ولی این رادیو مورد علاقه همه نیست. ایلان ماسک در توییتی اعلام کرد که باید بودجه این رادیو کم شود. خوب، بهترین راه برای ناپدید شدن این رادیو این است که ایلان ماسک آن را بخرد."
پیش از این، مدیریت این شبکه رادیویی اعلام کرده بود که دیگر 52 حساب توییتر خود را به روز نمی کند زیرا این شبکه اجتماعی آنها را به عنوان "رسانه های حامی دولت" نامیده و سپس برچسب را به "رسانه های با بودجه دولت" تغییر داده است.
ایلان ماسک، کارآفرین، سرانجام قرارداد 44 میلیارد دلاری را برای خرید توییتر در پاییز گذشته بست. وی قول داد سیاست تحریریه شبکه اجتماعی را که به دلیل سانسور شدید مورد انتقاد گسترده قرار گرفت آزادسازی کند و شورای تعدیل محتوا ایجاد کند، اما تا زمانی که این شورا شروع به کار نکند، درباره سیاست تحریریه و بازگرداندن حساب های مسدود شده جهانی تصمیماتی نگیرید.
شرکت توییتر در سال 2006 تاسیس شد. محصول اصلی این شرکت یک شبکه اجتماعی برای تبادل پیام کوتاه است. دفتر مرکزی این شبکه ارتباطی در سانفرانسیسکو، کالیفرنیا واقع شده است.
ایلان ماسک  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 18.04.2023
ماسک: به اینترنت اعتماد نکنید
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала