- اسپوتنیک ایران  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه در تاریخ 24 فوریه عملیات ویژه در اوکراین را آغاز کرد. ولادیمیر پوتین هدف از این عملیات را "حمایت از مردمی خواند که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند."

خستگی نیروهای اوکراینی و نگرانی آمریکا از ضد حمله اوکراین

© Sputnik / Mihail Andronik /  مراجعه به بانک تصاویر Уничтоженная украинская бронетехника на линии соприкосновения в поселке Степное Донецкой области
Уничтоженная украинская бронетехника на линии соприкосновения в поселке Степное Донецкой области - اسپوتنیک ایران  , 1920, 30.04.2023
اشتراک
ارتش خسته اوکراین بعید است که بتواند یک ضد حمله انجام دهد.
به گزارش اسپوتنیک، مایکل شویرتز، ستون نویس نیویورک تایمز می نویسد که ضد حمله اوکراین بعید است موفق شود.
او گقت: "ماموریت های جنگی ترسناک هستند و برای موفقیت، اوکراین باید به مرزهای مستحکم روسیه که به مدت ده ماه است بر آنها کنترل داردو همچنین بر کاستی های ارتش خود غلبه کند".
او به عنوان استدلال، سخنان مقامات آمریکایی را استناد کرد که تغییرات قابل توجهی در میدان نبرد در نتیجه ضد حمله اوکراین بعید است. این روزنامه نگار یادآور شد که علاوه بر این، نیروهای مسلح اوکراین در حال کاهش ذخایر سلاح هستند. شویرتز در پایان گفت: پس از 14 ماه درگیری بی وقفه، سربازان اوکراینی خسته شده اند. در کی یف دائماً در مورد ضد حمله قریب الوقوع نیروهای مسلح اوکراین صحبت می کنند. همان طور که دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین خاطرنشان کرد، ارتش روسیه به دقت هرگونه اظهاراتی از این دست را رصد می کند و هنگام برنامه ریزی عملیات ویژه، آنها را در نظر می گیرد.
توپخانه روسیه - اسپوتنیک ایران  , 1920, 29.04.2023
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
توپخانه روسیه پایگاه ارتش اوکراین را منهدم کرد + فیلم
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала