- اسپوتنیک ایران  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه در تاریخ 24 فوریه عملیات ویژه در اوکراین را آغاز کرد. ولادیمیر پوتین هدف از این عملیات را "حمایت از مردمی خواند که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند."

ناوهای روسیه به نقاط استقرار نیروهای ذخیره ارتش اوکراین حمله کردند

© Photo / Ministerio de Defensa de Rusia /  مراجعه به بانک تصاویر ناوهای روسیه به نقاط استقرار نیروهای ذخیره ارتش اوکراین حمله کردند
ناوهای روسیه به نقاط استقرار نیروهای ذخیره ارتش اوکراین حمله کردند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 27.04.2023
اشتراک
وزارت دفاع روسیه روز پنجشنبه اعلام کرد که ناوهای نیروی دریایی روسیه با سلاح‌های دقیق دوربرد به نیروهای ذخیره ارتش اوکراین حمله کردند که مانع از پیشروی واحدهای تفنگداران دریایی دشمن به سوی مناطق عملیات جنگی شد.
به گزارش اسپوتنیک، در اطلاعیه وزارت دفاع روسیه گفته می شود "امشب یک ضربه متمرکز با سلاح‌های دوربرد و بسیار دقیق مستقر در دریا به نقاط استقرار نیروهای ذخیره‌های دشمن وارد شد. هدف از حمله محقق شد. همه اهداف تعیین‌شده مورد اصابت قرار گرفتند. از پیشروی واحدهای تفنگداران دریایی نیروهای مسلح اوکراین به مناطق عملیات جنگی جلوگیری شد".
ولودیمیر زلنسکی، رهبر اوکراین - اسپوتنیک ایران  , 1920, 27.04.2023
غرب به زلنسکی برای به نتیجه رسیدن در عملیات نظامی علیه روسیه چقدر مهلت داده است؟
یادآور می شود مقامات اوکراین بارها از حمله متقابل نیروهای مسلح کی یف علیه روسیه خبر داده اند. در 15 آوریل، دنیس شمیهال، نخست وزیر اوکراین اعلام کرد که ضد حمله نیروهای مسلح کی یف علیه روسیه در آینده نزدیک انجام خواهد شد.
همانطور که دیمیتری پسکوف، سخنگوی ریاست جمهوری اشاره کرد، مسکو به دقت هرگونه اظهارات در مورد ضدحمله آتی را زیر نظر دارد و آنها را هنگام برنامه ریزی عملیات نظامی ویژه خود در نظر می گیرد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала