فراموشکاری بایدن: او برگه ای را نشان داد که نام خبرنگاران با حروف هجا در آن نوشته شده بود + عکس

© AFP 2023 / Jim Watsonجو بایدن، رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا
جو بایدن، رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا   - اسپوتنیک ایران  , 1920, 27.04.2023
اشتراک
جو بایدن، رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا در کنفرانس مطبوعاتی مشترک پس از گفتگو با همتای کره جنوبی خود، یون سوک یل در واشنگتن، به طور تصادفی یک "برگه تقلب" را به مردم نشان داد که در آن سوالات خبرنگاران از او نوشته شده بود.
به گزارش اسپوتنیک، روزنامه نیویورک پست توجه خود را به این موضوع جلب کرد و لحظه ای را به تصویر کشید که بایدن به طور ناخواسته برگه ای را با عکس، شغل و سوال یکی از خبرنگاران از او نشان داد.
سوال اول چنین بود: "چگونه اولویت های سیاست داخلی- مانند تغییر جهت گیری در تولید نیمه هادی ها – را با سیاست خارجی مبتنی بر اتحادها پیوند می دهید؟" -.
درست بالای آن عکسی از کورتنی سوبرامانیان، روزنامه نگار هندی الاصل لس آنجلس تایمز بود. این برگه همچنین نشان می دهد که نام خانوادگی او برای جلوگیری از تلفظ نامناسب، برای رئیس دولت به صورت هجا رونویسی شده است.
این اولین بار نیست که ی رئیس جمهور فعلی ایالات متحده برگه سخنرانی خود را به مردم نشان می دهد که در آن اقدامات وی در جریان همایش های مطبوعاتی علنی تشریح می شود. علاوه بر این، در طول چند کنفرانس، روزنامه نگاران بارها متوجه شدند بایدن راهنمایی هایی را دریافت کرده که نکات کلیدی سیاست دولت وی و اطلاعات در مورد خبرنگاران حاضر در رویدادها را یادآور شده اند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала