دیدار وزیر دفاع هند با وزرای دفاع ایران، تاجیکستان و قزاقستان

© AFP 2023 / MONEY SHARMA هند: تحریم نفتی ایران به مردم عادی ما ضربه می‌زند
هند: تحریم نفتی ایران به مردم عادی ما ضربه می‌زند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 27.04.2023
اشتراک
وزیر دفاع هند با وزرای دفاع ایران، تاجیکستان و قزاقستان دیدار کرد.
به گزارش اسپوتنیک، راجنات سینگ، وزیر دفاع هند، با وزرای دفاع تعدادی از کشورهای سازمان همکاری شانگهای که برای نشست روسای ادارات نظامی کشورهای این سازمان وارد هند شده اند، دیدار و گفتگو کرد.
سینگ عکس هایی از این دیدارها را در توییتر منتشر کرد و به "تعامل عالی" با سرهنگ ژنرال روسلان ژاکسیلیکوف، وزیر دفاع قزاقستان، "ارتباط عالی" با سرتیپ محمدرضا قرایی آشتیانی، وزیر دفاع ایران و "مذاکرات مثمر ثمر" با سرهنگ شیرعلی وزیرمیرزو، وزیر دفاع تاجیکستان اشاره کرد.
همانطور که قبلاً توسط وزارت دفاع هند گزارش شده بود، نشست روسای وزارتخانه های دفاع سازمان همکاری شانگهای در 28 آوریل در دهلی نو برگزار می شود. سازمان همکاری شانگهای به همراه هند شامل قزاقستان، چین، قرقیزستان، پاکستان، روسیه، تاجیکستان و ازبکستان است.

وزارت دفاع هند گزارش داد که علاوه بر روسای وزارت دفاع کشورهای عضو این سازمان، دو کشور ناظر بلاروس و ایران نیز در نشست وزیران سازمان همکاری شانگهای در 28 آوریل شرکت خواهند کرد. همزمان وزیر دفاع پاکستان نیز از طریق لینک ویدئویی در نشست وزرای سازمان همکاری شانگهای شرکت خواهد کرد.

در این دیدار قرار است وزرای دفاع از جمله موضوعات مربوط به صلح و امنیت منطقه، مبارزه با تروریسم در چارچوب سازمان همکاری شانگهای و چندجانبه گرایی موثر را مورد بحث و بررسی قرار دهند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала