وزرای دفاع ایران، روسیه، سوریه و ترکیه در مسکو گفتگو کردند

© Sputnik / Natalia Seliverstovaوزارت دفاع روسیه در ناباوری به سخنان وزیر امور خارجه فرانسه، ژان-ایو لو دریان در مورد پیروزی روسیه بر داعش جواب داد.
وزارت دفاع روسیه در ناباوری به سخنان وزیر امور خارجه فرانسه، ژان-ایو لو دریان در مورد پیروزی روسیه بر داعش جواب داد. - اسپوتنیک ایران  , 1920, 25.04.2023
اشتراک
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد وزرای دفاع روسیه، ایران، سوریه و ترکیه در مسکو درباره تقویت امنیت در سوریه و عادی سازی روابط سوریه و ترکیه گفتگو کردند.
به گزارش اسپوتنیک، در بیانیه روز سه شنبه وزارت دفاع روسیه آمده است:" 25 آوریل مذاکرات چهارجانبه وزرای دفاع روسیه، جمهوری اسلامی ایران، جمهوری عربی سوریه و جمهوری ترکیه در مسکو برگزار شد. در این دیدار اقدامات عملی در زمینه تقویت امنیت در جمهوری عربی سوریه و عادی سازی روابط سوریه و ترکیه مورد بحث و بررسی قرار گرفت."
در ادامه این بیانیه آمده است:"در این دیدار و گفتگوها به مسائل مقابله با همه مظاهر تهدیدات تروریستی، مبارزه با همه گروه های افراطی در سوریه توجه ویژه ای شد".
بر اساس اعلام وزارت دفاع روسیه، در جریان این گفتگوها، طرفین تمایل خود را برای حفظ تمامیت ارضی سوریه و همچنین لزوم تشدید تلاش ها برای بازگشت سریع آوارگان سوری به سرزمینشان را مورد تاکید خود قرار دادند. وزرای دفاع کشورها به ویژه بر ماهیت سازنده گفت‌وگوهای برگزار شده در این قالب و لزوم ادامه آن به نفع ثبات بیشتر اوضاع در جمهوری عربی سوریه و در کل منطقه تاکید کردند".
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала