پسکوف شایعات مربوط به بدل پوتین را دروغ خواند

© Sputnik / Mikhail Metzel /  مراجعه به بانک تصاویر ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه
ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 24.04.2023
اشتراک
پسکوف گفت که پوتین فعال بوده و هست و هرگز در هیچ پناهگاهی مخفی نشده است.
به گزارش اسپوتنیک، پسکوف سخنگوی مطبوعاتی کرملین گفت: اظهارات مربوط به بدل دوقلوی پوتین دروغ است، رئیس جمهور فعال بوده و هست، هرگز در هیچ پناهگاهی مخفی نشده است.
پسکوف افزود: سلامتی پوتین طوری است که دلتان می خواهد آن را برای خودتان آرزو کنید.
سخنگوی کرملین خاطرنشان کرد: شنیده ایم که پوتین بدل های زیادی دارد که به جایش کار می کنند و خودش در پناهگاه نشسته است. یک دروغ دیگر. شما رئیس جمهور ما را می بینید. او در واقع بسیار فعال بوده و هست. کسانی که از نزدیک با او کار می کنند، به سختی می توانند همپای او فعالیت کنند. به انرژی او فقط می شود حسادت کرد. سلامتی او را خدا را شکر می شود برای خودمان آرزو کنیم. او در هیچ پناهگاهی ننشسته است. این ها دروغ است.
او افزود که مردم در حال حاضر در دنیایی زندگی می کنند که اطلاعات آن بسیار سریع منتشر می شود. و اگر به گفته او درباره آنچه که "با رئیستان، رئیس جمهور" در حال رخ دادن است به موقع اظهار نظر نکنید، "دیگران می توانند این نظر را بیان کنند".
پسکوف گفت: به هر حال، این پناهگاه است - این مرکز هماهنگی و تحلیلی دولت، کاخ سفید است.این یک فضای فوق‌العاده با فناوری پیشرفته است که در آن دولت هر اتفاقی را که در کشور ما می‌افتد را در زمان واقعی می‌بیند
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала