زاخارووا، نماینده کاخ سفید را به دروغگویی در مورد صدور ویزا برای خبرنگاران متهم کرد

© Sputnik / Valeriy Melnikovزاخاروا: به رسمیت شناختن اسد از سوی آمریکا جدی نیست
زاخاروا: به رسمیت شناختن اسد از سوی آمریکا جدی نیست - اسپوتنیک ایران  , 1920, 24.04.2023
اشتراک
سخنگوی وزارت خارجه روسیه، جان کربی، سخنگوی کاخ سفید را متهم کرد که درباره عدم صدور ویزای آمریکا برای خبرنگاران روسی که قرار بود همراه با سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه به جلسه شورای امنیت سازمان ملل بروند، دروغ گفته است.
به گزارش اسپوتنیک، "ماریا زاخارووا" سخنگوی وزارت خارجه روسیه روز دوشنبه و پس از اقدام ایالات متحده در عدم صدور روادید برای خبرنگاران روسیه که قرار بود لاوروف را در سفر به نیویورک همراهی کنند، در کانال تلگرامی خود نوشت:" جان کربی، هماهنگ‌کننده ارتباطات راهبردی کاخ سفید، پس از رد روادید، سعی کرد خود را توجیه کند و گفت که رسانه‌های دولتی روسیه آژانس‌های تبلیغاتی هستند و ایالات متحده حمایت از آزادی و استقلال مطبوعات را مهم می‌داند".
وی ادامه داد:" دیگر حتی خنده دار هم نیست. اولا، در میان روزنامه نگارانی که منتظر ویزای آمریکا بودند، به عنوان مثال، خبرنگار اینترفاکس هم حضور داشت. آیا این هم یک نشریه دولتی است؟ ثانیاً، ویزا توسط سفارت ایالات متحده برای رسانه های دولتی صادر شد، اما تنها پس از پرواز هواپیما به سوی نیویورک. چگونه مقامات آمریکایی با چنین ترفندهای کثیفی از آزادی مطبوعات دفاع می کنند؟ جان، گیج شدی، دروغ گفتی، به بن بست ایدئولوژیک رسیدی."
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала