سه چهارم آمریکایی ها نگران اخراج دسته جمعی در ایالات متحده هستند

© Sputnik / Sergey Mamontovخریداران در یک فروشگاه مواد غذایی در ایالات متحده آمریکا
خریداران در یک فروشگاه مواد غذایی در ایالات متحده آمریکا - اسپوتنیک ایران  , 1920, 20.04.2023
اشتراک
75 درصد از آمریکایی ها نگران اخراج های گسترده در ایالات متحده هستند.
به گزارش اسپوتنیک، طبق مطالعه گروه مشاوره "مورنینگ کنسالت"، 75 درصد از آمریکایی ها نگران اخراج های گسترده در ایالات متحده در پس زمینه تورم بالا و اخبار منفی در مورد وضعیت اقتصاد هستند و همچنین نگران وضعیت حوزه های فعالیت خود می باشند.
کارشناسان می گویند: کارمندان اکنون با تورم بالا و انبوهی از اخبار اقتصادی منفی روبرو هستند زیرا کارفرمایان در تلاش برای ایجاد تعادل بین کار در دفتر و کار از راه دور هستند.
این شرکت با ارائه چهار پاسخ متوجه شد که چه چیزی آمریکایی ها را از نظر اخراج بیشتر نگران می کند. به این ترتیب، 75٪ پاسخ "اخراج گسترده در کشور"، 49٪ - "اخراج در حوزه شغلی خود"، 44٪ - "اخراج در داخل شرکت"و 39٪ - "از دست دادن شغل خود" بودند. چند گزینه ای ارائه شد.
این شرکت همچنین به داده‌هایی اشاره می‌کند که نسل جوان آمریکایی‌ها بیشتر از دیگر گروه های سنی نگران از دست دادن شغل خود هستند. به این ترتیب: 56٪ از پاسخ دهندگان 27 تا 42 ساله، 52٪ زیر 27 سال، 45٪ - از 43 تا 58 ، 17٪ - متولدین دهه 1940 تا 1960 نگران از دست دادن شغل خود هستند.
افکار عمومی در مورد اینکه آیا در شش ماه آینده در آمریکا شاهد کاهش یا افزایش مشاغل خواهند بود، اختلاف نظر دارند. بیش از یک چهارم پاسخ دهندگان بر این باورند که در شش ماه آینده مشاغل جدید در کشور ایجاد می شود و از هر 10 نفر 3 نفر انتظار از دست دادن شغل خود در مدت مشابه را دارند.
این مطالعه در 12 تا 14 آوریل 2023 بین 2200 بزرگسال آمریکایی انجام شد. میزان خطا در این مطالعه +/- 2 درصد بود.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала