دستگیری چند نفر از اعضای گروهک "جیش‌العدل" و کشف سلاح در زاهدان

© Photo / IRNAشناسایی و دستگیری 5 باند فروش سلاح و مهمات در استان ایلام ایران
شناسایی و دستگیری 5 باند فروش سلاح و مهمات در استان ایلام ایران  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 20.04.2023
اشتراک
توسط رزمندگان قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه جمهوری اسلامی ایران در جنوب شرق ایران مقادیری سلاح و مهمات جنگی کشف و تعدادی از عناصر گروهک جیش‌العدل (در ایران آنرا جیش الظلم می نامند) دستگیر شدند.
به گزارش اسپوتنیک و به نقل از مهر، روابط عمومی و تبلیغات قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران در جنوب شرق این کشور اعلام کرد که رزمندگان این قرارگاه در روزهای گذشته طی یک سلسله اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی موفق به انهدام باندهای اشرار و گروهک‌های تروریستی شدند.
بنا بر این اطلاعیه، رزمندگان این قرارگاه در روزهای گذشته طی یک سلسله اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی موفق به انهدام باندهای اشرار و گروهک‌های تروریستی شدند که به شرح زیر است.
فراجای سیستان و بلوچستان موفق به ضربه زدن به یکی از باندهای مهم سلاح و مهمات در جنوب شرق شد که از این باند تعداد ۱۵۴ قبضه سلاح جنگی و مقادیر قابل متنابهی مهمات کشف و ضبط شد و تعداد دو نفر از افراد شاخص این باند دستگیر و تحویل مقامات قضائی شدند.
در همین رابطه سربازان گمنام امام زمان (عج) نیز یکی دیگر از شبکه‌های قاچاق سلاح جنگی به داخل کشور را منهدم و تعداد ۷۰ قبضه سلاح از این باند کشف نمود و ۲ نفر از اعضای باند در این رابطه دستگیر و تحویل مقامات قضائی شدند.
همچنین رزمندگان سپاه سلمان سیستان و بلوچستان نیز تعداد ۲ نفر از اعضای گروهک تروریستی جیش العدل را که قصد ورود به کشور را داشتند، دستگیر و به مقامات قضائی تحویل کردند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала