بیانیه انجمن دوستی ایران و عربستان به مناسبت عید سعید فطر

© Photo / IRNAایران و عربستان سعودی
ایران و عربستان سعودی - اسپوتنیک ایران  , 1920, 19.04.2023
اشتراک
انجمن دوستی ایران و عربستان به مناسبت عید سعید فطر بیانیه ای صادر کرد.
به گزارش اسپوتنیک، در این بیانیه چنین آمده است:
انجمن دوستی ایران و عربستان، ضمن تبریک عید فطر به مقام معظم رهبری و تمامی ملل مسلمان، اعلام می‌نماید که از توافق دو کشور بزرگ اسلامی، که همراه با بازگشایی رسمی سفارتخانه‌ها در خاک یکدیگر رقم خواهد خورد، بسیار خرسندیم و خداوند را شاکریم که در سالگرد از سرگیری اعلام موجودیت انجمن دوستی ایران و عربستان شاهد از سرگیری گشایش باب برادری و دیپلماتیک بین دو کشور مهم در منطقه هستیم. چرا که این مهم؛ نوید دهنده آینده‌ای بسیار روشن در چشم انداز منطقه‌ای می‌باشد.
داده نمایی: بزرگترین شرکای تجاری ایران و عربستان - اسپوتنیک ایران  , 1920, 19.04.2023
داده نمایی
بزرگترین شرکای تجاری ایران و عربستان + داده نمایی
مفتخریم ضمن تبریک عید سعید فطر، این نصرت و پیروزی برای میثاق برادری را به رهبران، مردم دو کشور و همچنین وزرای خارجه ایران و عربستان تبریک گفته و هر روز بیش از پیش شاهد تبلور روح همبستگی و همکاری میان دو کشور و امت اسلام باشیم.
لازم به ذکر است که از زمان اعلام موجودیت انجمن در عید فطر ۱۴۰۱، همواره پایه گذاران انجمن، سلسله نشست‌ها با مقامات داخلی، سخنرانی‌ها و نیز فعالیت در عرصه رسانه‌ای را مورد توجه قرار داده اند، که نظرات مثبتی را در داخل و خارج از کشور؛ از جمله نخبگان و مقامات دستگاه‌های مربوطه نسبت به موضعگیری‌های انجمن دوستی ایران و عربستان روا داشتند، که تشکر می‌نماییم. امید است که همزمان با بازگشایی سفارتخانه ها، انجمن نامبرده، رسما کار خود را آغاز نماید.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала