تیم ملی روسیه در جام فدراسیون های فوتبال کشورهای آسیای مرکزی شرکت نخواهد کرد

© Sputnik / Vladimir Pesnyaتمایل یک مدل کرواسیایی برای مربیگری تیم ملی فوتبال روسیه
تمایل یک مدل کرواسیایی برای مربیگری تیم ملی فوتبال روسیه - اسپوتنیک ایران  , 1920, 18.04.2023
اشتراک
دبیرکل اتحادیه فوتبال فوتبال روسیه اعلام کرد که تیم ملی این کشور در جام فدراسیون های فوتبال کشورهای آسیای مرکزی شرکت نخواهد کرد.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از خبرگزاری تاس، ماکسیم میتروفانوف دبیر کل اتحادیه فوتبال روسیه روز سه شنبه اعلام کرد که تیم ملی فوتبال روسیه از شرکت در سابقات قهرمانی فدراسیون های های فوتبال کشورهای آسیای مرکزی خودداری کرده است.
میتروفانوف اظهار کرد: "دیروز ما نامه ای رسمی را به CAFA ارسال کردیم و همکاران را در جریان قرار دادیم. ما با برخی مشکلات سازماندهی روبرو می باشیم، ما متاسفانه مجبور شدیم که از شرکت در این مسابقات خودداری نماییم. یکسری مسائل بین ما و CAFA وجود دارند که به این امر مربوط می شوند که فشار زیادی روی بازیکنان قرار می گیرد، هوا گرم است، فاصله زمانی کمی بین تاریخ های یازدهم و پانزدهم وجود دارد".
مسابقات قهرمانی CAFA از تاریخ 9 لغایت 21 ژوئن در بیشکک و تاشکند برگزار خواهند شد. در این مسابقات تیم های ملی قوتبال افغانستان، ایران، قرقیزستان، تاجیکستان، ترکمنستان و ازبکستان حضور خواهند داشت. همچنین در نظر می باشد که از یک کشور آسیایی دیگر برای شرکت در مسابقات دعوت بعمل آید.
سعید عزت اللهی در دیدار دوستانه تیم های ملی فوتبال روسیه و ایران - اسپوتنیک ایران  , 1920, 24.03.2023
چندرسانه ای
دیدار دوستانه تیم های ملی فوتبال روسیه و ایران + تصاویر
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала