آغاز پذیرش درخواست ها برای جایزه صلح بین المللی "لئو تولستوی"

© Sputnik / Alexander KrasavinРусский писатель Лев Николаевич Толстой
Русский писатель Лев Николаевич Толстой - اسپوتنیک ایران  , 1920, 18.04.2023
اشتراک
وب سایت انجمن تاریخ روسیه اعلام کرد که پذیرش درخواست های جایزه "لئو تولستوی" آغاز شده است. درخواست ها می توانند از 12 آوریل تا 12 ژوئن ارسال شوند.
به گزارش اسپوتنیک، این جایزه پاییز گذشته تاسیس شد و برای اولین بار اهدا می شود. صندوق جایزه صلح بین المللی لئو تولستوی توسط انجمن تاریخ روسیه و انجمن تاریخی نظامی روسیه ایجاد شد.
این جایزه برای کمک به پیشگیری از تهدید هسته ای، توقف مسابقه تسلیحاتی و دوستی میان مردم اعطا خواهد شد. این جایزه نام نویسنده اومانیست مشهور جهان را بر خود یدک می کشد.
افراد و گروه های ابتکاری، بنیادهای عمومی ملی و بین المللی، سازمان ها و جنبش ها، مراکز علمی و تحقیقاتی و مؤسسات آموزشی می توانند برنده این جایزه شوند.
هیئت داوران که شامل شخصیت‌های دولتی با اعتبار بین‌المللی، نویسندگان، شخصیت‌های فرهنگی، دانشمندان و بازرگانان روسیه و سایر کشورها خواهد بود، برندگان این جایزه را انتخاب خواهند کرد.
متقاضیان می توانند توسط سازمان های بین المللی، پارلمان ها، مقامات، سازمان های عمومی، موسسات آموزشی، اعضای هیئت داوران جایزه نیز معرفی شوند.
مراسم اهدای جوایز در یکی از شهرهای روسیه برگزار خواهد شد. وجوه این جایزه توسط نمایندگان کسب و کار و هر کسی که از اهداف و مقاصد جایزه حمایت می کند، به سندوق منتقل می شود.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала