- اسپوتنیک ایران  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه در تاریخ 24 فوریه عملیات ویژه در اوکراین را آغاز کرد. ولادیمیر پوتین هدف از این عملیات را "حمایت از مردمی خواند که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند."

جوخه های تهاجمی "واگنر" دو محله دیگر را در آرتیوموفسک آزاد کردند

© Ministry of Defence of the Russian Federation /  مراجعه به بانک تصاویر Игорь Конашенков
Игорь Конашенков - اسپوتنیک ایران  , 1920, 16.04.2023
اشتراک
وزارت دفاع روسیه خبر از آزادی بخش های دیگری از شهر آرتیوموفسک توسط گروه "واگنر" داد.
وزارت دفاع فدراسیون روسیه روز یکشنبه اعلام کرد که جوخه های تهاجمی گروه "واگنر" دو محله دیگر را در شمال غرب و جنوب شرق آرتیوموفسک آزاد کردند.
در این وزارتخانه اعلام شد: "در جبهه دونتسک در جریان عملیات پیشروی توسط جوخه های تهاجمی "واگنر" و محله در شمال غرب و جنوب شرق آرتیوموفسک آزاد گردید".
Жители Донецкой и Луганской народных республик на железнодорожном вокзале Таганрог-1 в Ростовской области - اسپوتنیک ایران  , 1920, 15.04.2023
مقامات هلند امسال باید چهل و هفت هزار و پانصد پناهنده از اوکراین را بپذیرند
نیروهای هوابرد ارتش روسیه نیز به نوبه خود اقدامات دشمن را در جناحین جوخه های تهاجمی محدود نمودند. علاوه بر آن بخش عملیاتی- تاکتیکی نیروی هوایی، نیروهای راکتی و توپخانه ای تقسیم بندی "جنوبی" نظامیان روسیه زیرمجموعه های تیپ 77 هواگرد نظامیان اوکراین که تلاش میکرد ه مواضع نظامیان روسیه در شهرک مالیلینوکا پاتک بزند و نیز زیر مجموعه های تیپ 54 مکانیزه نیروهای مسلح اوکراین را در محدوده شهرک ساکو و وانتستی نابود کردند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала