پوتین عید پاک را به مسیحیان ارتدکس تبریک گفت

© Sputnik /  مراجعه به بانک تصاویر Верующие во время пасхальной службы в церкви в Минской области
Верующие во время пасхальной службы в церкви в Минской области - اسپوتنیک ایران  , 1920, 16.04.2023
اشتراک
پوتین عید پاک را به مسیحیان ارتدکس تبریک گفت و به فعالیت های زاهدانه کلیسای ارتدکس روسیه اشاره کرد.
به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه به مسیحیان ارتدکس و همه شهروندان روسیه که عید پاک - رستاخیز مقدس مسیح را جشن می گیرند، تبریک گفت.
"در این جشن بهاری، با احساس رضایت عمیق، می‌خواهم فعالیت خلاقانه و واقعاً زاهدانه کلیسای ارتدکس روسیه و سایر فرقه‌های مسیحی را با هدف حفظ غنی‌ترین میراث تاریخی و فرهنگی ما، حل مشکلات کلیدی اجتماعی و تقویت نهاد خانواده، تربیت جوانان، هماهنگ کردن روابط بین مذهبی و قومیتی، کلیسا همیشه با مردم همراه بوده، شادی ها و سختی ها را با آنها تقسیم کرده است و امروز در مواجهه با چالش های جدی، در اعمال رحمت و نیکوکاری، کمک به مردم برای یافتن یک حمایت معنوی قوی را تبریک میگویم.

جشن شگفت انگیز و دوست داشتنی عید پاک به مؤمنان امید می دهد، افکار و اعمال نیک را الهام می بخشد و در راستای تأیید آرمان ها و ارزش های اخلاقی عالی در جامعه خدمت میکند.

پوتین به همراه سرگئی سابیانین شهردار مسکو در مراسم عید پاک در کلیسای جامع مسیح منجی شرکت کردند. مراسم دعای رسمی توسط کریل پاتریارک مسکو انجام شد.
Священнослужитель на праздничном пасхальном богослужении в римско-католическом кафедральном соборе Непорочного Зачатия Пресвятой Девы Марии в Москве - اسپوتنیک ایران  , 1920, 09.04.2023
چندرسانه ای
جشن "عید پاک" کاتولیک در روسیه
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала