پوتین، توسعه همکاری های نظامی با چین را مطلوب توصیف کرد

 - اسپوتنیک ایران  , 1920, 16.04.2023
اشتراک
رئیس جمهور روسیه گفت که در جریان سفر شی جین پینگ، رئیس جمهور چین به مسکو، آنها از جمله در مورد همکاری های نظامی صحبت کردند. او گفت که به طور کلی، مذاکرات بسیار سازنده بود.
به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه روز یکشنبه در دیدار با "لی شانگفو" وزیر دفاع چین که وارد مسکو شده است، گفت:" شما پس از دیدار دوست بزرگ ما، دوست من، رئیس جمهور چین، رفیق شی جین پینگ، وارد روسیه شدید. من می خواهم یک بار دیگر تأکید کنم که این بازدید بسیار سازنده بود. ما همچنین به همکاری میان کشورهایمان در حوزه های نظامی نیز تاکید کردیم. توسعه بسیار خوبی در روابط میان دو کشور در همه جهات وجود دارد. در حوزه اقتصاد، در بخش اجتماعی، فرهنگی، در بخش آموزشی و مسلما در حوزه مهم نظامی".
روسیه و چین - اسپوتنیک ایران  , 1920, 13.04.2023
افزایش حجم مبادلات تجاری روسیه و چین + جزئیات
رئیس جمهور روسیه در ادامه این دیدار به همکاری موفق و متنوع میان مسکو و پکن در حوزه نظامی اشاره کرده و افزود:" من فکر می کنم که این حوزه مهم دیگری است که ماهیت منحصراً اعتمادی و استراتژیک روابط میان روسیه و جمهوری خلق چین را تقویت می کند.
وی یادآور شد:"اخیرا همکاری روسیه و چین در زمینه های نظامی-فنی بسیار خوب توسعه یافته است. این موضوع به تضمین امنیت جهانی و منطقه ای کمک می کند."
پوتین در پایان صحبت های خود از وزیر دفاع چین خواست تا سلام وی را به رئیس جمهور چین برساند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала