تعطیلی فرودگاه "بن گورین" اسرائیل در پی حمله‌ سایبری

فرودگاه بن گورین
فرودگاه بن گورین - اسپوتنیک ایران  , 1920, 16.04.2023
اشتراک
حمله سایبری به فرودگاه بن گورین در شمال سرزمین های اشغالی فلسطین، فعالیت این فرودگاه را به تعطیلی کشاند.
به گزارش اسپوتنیک، شبکه 13 تلویزیون رژیم صهیونیستی روز یکشنبه اعلام کرد که سیستم های بازرسی فرودگاه بن گورین براثر حمله سایبری از کار افتاده است.
براثر این حمله سایبری، مسافران ورودی و خروجی از اسرائیل به دلیل عدم امکان مهر شدن گذرنامه هایشان امکان ترک فرودگاه را نداشتند.
رسانه های اسرائیل بامداد یکشنبه نیز از حمله سایبری به کانال‌های تلویزیونی این کش.ر و پخش فیلم کوتاهی از پرتاب موشک خبر داده بودند.
در همین حال رسانه‌های اسرائیلی از حملات سایبری به وب سایت‌های اپراتورهای تلفن همراه "Cellcom"، "Pelephone"، "Hot" و "012 Mobile" اسرائیل خبر دادند.
پیش تر کانال 12 اسرائیل گزارش داد، این حمله سایبری بزرگترین حمله در سال‌های اخیر است که مجموعه بزرگی از وب‌سایت‌های اسرائیلی را هدف قرار داده است که در نتیجه، 60 سایت در طول 2 روز گذشته آسیب دیدند.
رادیو ارتش اسرائیل جمعه شب اعلام کرده بود که وب سایت شرکت برق این رژیم به دلیل حملات مداوم سایبری از صبح روز جمعه از دسترس خارج شده است.
همچنین وب‌سایت "پُست" رژیم اسرائیل و چندین وب‌سایت متعلق به بانک‌ها از جمله "یئومی"، "دیسکونت"، "میزراحی- طفاحوت"، "مرکنتیل"، "بیروشلایم" (قدس)، "مساد"، "اوتسار هحیال" و "هبینلیئومی" از کار افتادند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала