- اسپوتنیک ایران  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه در تاریخ 24 فوریه عملیات ویژه در اوکراین را آغاز کرد. ولادیمیر پوتین هدف از این عملیات را "حمایت از مردمی خواند که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند."

متحدان کی یف به ضد حمله موفق نیروهای مسلح اوکراین بدبین هستند

© Sputnik / Alexey Vitvitsky /  مراجعه به بانک تصاویر واکنش اتحادیه اروپا به برنامه ایران برای غنی سازی ۶۰ درصدی اورانیوم
واکنش اتحادیه اروپا به برنامه ایران برای غنی سازی ۶۰ درصدی اورانیوم - اسپوتنیک ایران  , 1920, 14.04.2023
اشتراک
متحدان اوکراین در اتحادیه اروپا انتظار پیشرفتی از ضد حمله نیروهای مسلح اوکراین در سال 2023 ندارند.
به گزارش اسپوتنیک و به نقل از منبعی آگاه از اتحادیه اروپا، متحدان اروپایی انتظار پیشرفت قابل توجهی از ضد حمله احتمالی نیروهای اوکراینی ندارند.
این منبع خبر داد که برخی از متحدان اروپایی اوکراین به طور فزاینده‌ای بدبین هستند که نیروهای مسلح این کشور بتوانند در سال جاری پیشرفتی قاطع داشته باشند، زیرا نیروهای دفاعی روسیه در آستانه حمله قریب‌الوقوع تلاش کرده‌اند.
در اوایل آوریل، آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه ایالات متحده بیان کرد که نیروهای مسلح اوکراینی در هفته های آتی یک ضد حمله انجام می دهند. وزیر دفاع اوکراین، الکسی رزنیکوف، به نوبه خود، اصرار کرد که منتظر مناسب بودن هوا می شویم تا جاده های خاکی قابل عبور و مرور باشند. همزمان، دنیس شمیگال، نخست وزیر این کشور، ماه های تابستان را به عنوان تاریخ های ممکن برای ضد حمله اعلام کرد.
در اتحادیه اروپا، پیشروی نیروهای مسلح اوکراین را در حدود 30 کیلومتر پیش بینی می کنند که باید به آماده ترین توپخانه اوکراینی اجازه دهد تا به خطوط تدارکات روسیه برسد و همچنین "شرایطی را برای عمق تهاجمی بیشتر در سال 2024" ایجاد کند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала